Kipase nyt hyvä immeinen ne pitamakkikset siitä urheiluhöskän eestä ni virtaa tulee!!!Hajatelma : Jos kaveri käy Loviisassa ja kertoo että siell sataa , niin miksi lähdin ilman sade asua ajamaan sinne![]()
Vielä parempi ku pelkkä pita ja tulisena!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kipase nyt hyvä immeinen ne pitamakkikset siitä urheiluhöskän eestä ni virtaa tulee!!!Hajatelma : Jos kaveri käy Loviisassa ja kertoo että siell sataa , niin miksi lähdin ilman sade asua ajamaan sinne![]()
Loviisan keskustassa ei satanut, siellä paistoi aurinko täydeltä taivaalta.Hajatelma : Jos kaveri käy Loviisassa ja kertoo että siell sataa , niin miksi lähdin ilman sade asua ajamaan sinne![]()
Laitan uuden kuvan kun sormet taas taipuu kahvoille ja saan kuivat kamat niskaan.
Satoi, tai mistä mä tiedän kävinkö Loviisan keskustassa ja motarilla vasta satoikin.Loviisan keskustassa ei satanut, siellä paistoi aurinko täydeltä taivaalta.
Kipase nyt hyvä immeinen ne pitamakkikset siitä urheiluhöskän eestä ni virtaa tulee!!!
Vielä parempi ku pelkkä pita ja tulisena!!
Editoinut Suzu-ukko Syys. 10 2011,19:13
Tervetuloa "kerhoon".Satoi, tai mistä mä tiedän kävinkö Loviisan keskustassa ja motarilla vasta satoikin.
Tervetuloa "kerhoon".Satoi, tai mistä mä tiedän kävinkö Loviisan keskustassa ja motarilla vasta satoikin.
Tais kännykkä kastua?Vielä kun kuvan saisisateesta viis![]()
![]()
Kyllä minä jatkossakin uppaan ensin löydetyn jahtikuvan, sitten haen vasta seuraavan kuvan.Uutta kuvaa tulossa? Olisi tosi mukava, jos samalla reissulla otetaan molemmat kuvat ja sitten vasta julkaistaan, niinkuin alkuperäinen idea on ollut.
Eikä niin, että ajetaan kohteelle, kuvataan se ja julkaistaan vaikka puhelimella kuva kohteesta ja sitten vasta lähteä etsimään seuraavaa kohdetta, kun on varmistanut olleensa ensimmäinen julkaisija.![]()
![]()
Missäs muuten emäntäsi kävi äskenSamanlailla toimin itsekkin. Jos uuden kuvan tulo kestää tovin, niin sitten kestää![]()
Siksi miksi itse vein kuvan lohjalta Loviisaan oli just siksi että eipä tehnyt mieli ottaa kuvaa samoilta huudeilta vaan ajella omaksi ja muiden iloksi "vähän"poispäin edellisestä kuvasta.![]()
Ihme angstimista.Uutta kuvaa tulossa? Olisi tosi mukava, jos samalla reissulla otetaan molemmat kuvat ja sitten vasta julkaistaan, niinkuin alkuperäinen idea on ollut.
Eikä niin, että ajetaan kohteelle, kuvataan se ja julkaistaan vaikka puhelimella kuva kohteesta ja sitten vasta lähteä etsimään seuraavaa kohdetta, kun on varmistanut olleensa ensimmäinen julkaisija.![]()
![]()
"""Nyt nopein, tuossa samassa paikassa kuvan mopostaan räpännyt, saa oikeuden laittaa seuraavan kuvarastin. Kun käyt tuon rastin, niin ota samalla
reissulla jo seuraava rastikuva mopostasi jossainpäin pk-seutua. Näin vältetään piinavalta odottelulta"""
Käsittääkseni kävi aivan "kodin" huudeilla?? Ekana kävi kiroamassa kameran ja tekniikan alimpaan hel***tiin, kotona.. Ja pienen käyttöopastuksen jälkeen kävi räpsimässä uutta kuvaa onnistuneesti,Missäs muuten emäntäsi kävi äskenSamanlailla toimin itsekkin. Jos uuden kuvan tulo kestää tovin, niin sitten kestää![]()
Siksi miksi itse vein kuvan lohjalta Loviisaan oli just siksi että eipä tehnyt mieli ottaa kuvaa samoilta huudeilta vaan ajella omaksi ja muiden iloksi "vähän"poispäin edellisestä kuvasta.
?![]()
Juu,, kyl mää tuon tierän, mutta lue kymysykseni ajatuksellaKäsittääkseni kävi aivan "kodin" huudeilla?? Ekana kävi kiroamassa kameran ja tekniikan alimpaan hel***tiin, kotona.. Ja pienen käyttöopastuksen jälkeen kävi räpsimässä uutta kuvaa onnistuneesti,Missäs muuten emäntäsi kävi äsken?![]()
Eiköhän huomenissa, avokki vihjettä vinkkää lisää![]()
Eipä nyt tajuuJuu,, kyl mää tuon tierän, mutta lue kymysykseni ajatuksellaKäsittääkseni kävi aivan "kodin" huudeilla?? Ekana kävi kiroamassa kameran ja tekniikan alimpaan hel***tiin, kotona.. Ja pienen käyttöopastuksen jälkeen kävi räpsimässä uutta kuvaa onnistuneesti,Missäs muuten emäntäsi kävi äsken?![]()
Eiköhän huomenissa, avokki vihjettä vinkkää lisää![]()
![]()
Tai sit mää luulen mestan vääräksi.Eipä nyt tajuu![]()
Epäilen että, luulet mestan kyllä aivan oikeaksi. google mapsilla jos katsoo, niin auto peittää hyvin rakennuksen.Tai sit mää luulen mestan vääräksi.Eipä nyt tajuu![]()