• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Uusi kuva otetaan arkistosta. Jokaisen löydettävissä ihan perus-googlettelulla:
Tästä täysikokoiseen kuvaan.
Aleksis Kiven kirjailijakoti, Fanjunkarsin torppa (Aleksis Kiven tie 1, Siuntio).
_small.jpg

Sit ku tietäis paikan ja ois kerranki aikaa ni toki sinne on melkein 100km suuntaansa
crazy.gif

Onko kukaan hakemassa huomenissa? Vai pitääkö raahautua?
tounge.gif

Sit ku tietäis paikan ja ois kerranki aikaa ni toki sinne on melkein 100km suuntaansa  
crazy.gif

Onko kukaan hakemassa huomenissa? Vai pitääkö raahautua?  
tounge.gif
Vaikka en mikään uskonnollinen apina olekaan, niin en nyt kehtaa siltikään jonkun tuntemattoman haudalle parkkeerata kawaa. Mikäli siis googlettelin oikein kyseisen kohteen :P

Näyttää kenties hautakiveltä, mutta ei ole (hautakivi taitaapi löytyä Tuusulasta...).

Nyt kannattaa lukea tuo pienellä präntättykin.

Paikka bongattu, mut mun tuurilla joku ton hakee, ennen kun pääsen täältä perämetsästä edes liikkeelle  
sad_orig.gif

ja edittiä, Ei olekkaan siellä missä luulen, mut vahva tunne että n.30min ajon päässä edellisestä kuvasta.. Ei noita merkkejä liikaa kylillä ole
nixweiss.gif

No niin  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Nyt on paikka bongattu
talktohand.gif

Tai sit vaan "keijolla on vahva tunne"  Jos huomenissa jaksais ajella
062802moto_prv.gif

Toi harakkataulu on niin bongattu
biggrin.gif

SanaSepoille, tie on todennäköisesti mutamielin..
tounge.gif

Älkää kivittäkö jos tie onkin väärä, toi sanaSeppoilu sujuu sit siinä tilanteessa paremmin mulle
tounge.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back