• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Helppo
tounge.gif
Käypä hakemassa ja laita uutta tulemaan.  
smile_org.gif
Nyt kun mullakin olis vähän aikaa leikkiä hippaa teidän kanssa, niin eipä ole juuri käryä tosta nykyisestä kuvasta.  
sad_orig.gif
Tkard ei voi henkilökohtaisista syistä mun kuvia hakea  
inlove.gif

(paitsi että sen verran ollaan kilpailu henkisiä että haetaan kohta molemmat omia  
biggrin.gif
)

Laitetaanko linkki vinkki ?

Ajelin tuossa muutaman lutakon läpi, eipä osunut sama näkymä.
Olin jopa aivan varma että Pilvijärvi, mutta ei matsannut kännykän näytöllä näkymät.

Ajelin tuossa muutaman lutakon läpi, eipä osunut sama näkymä.
Olin jopa aivan varma että Pilvijärvi, mutta ei matsannut kännykän näytöllä näkymät.
sä olit tonttuij NIIIN huudeilla , mutta toi ei järven rannalta.

Ne jotka haluaa päästä helpolla, niin voi kurkata tästä

ja ne jotka tahtoo miettiä niin vinkki : Koska myöhästyin Vuohipaimenen matkasta päätin lähteä katsomaan ajankuluksi, minne tie vie mutta se päättyi rantaan.

ja ne jotka tahtoo miettiä niin vinkki : Koska myöhästyin Vuohipamenen matkasta päätin lähteä katsomaan ajankuluksi, minne tie vie mutta se päättyi rantaan.
Joopa joo, menin omaan, ajattelin että ei se toi ole, mutta ois sitten ollut, kolome kertaa tänään vetäisin tuosta ohi ja kävin vielä Nesteellä sumpitkin hakemassa
thumbs-up.gif

Nyt kun oikea paikka on julkistettu, niin voin sanoa tulleeni tänne vain ilmoittaakseni, että kyseessä ei ainakaan ole tämä uimaranta Evitskogissa, vaikka vasemmalla olevan kallion ja kapenevan salmen perusteella joku hätäinen voisi niin kuvitellakin
sad_orig.gif
No, tulipa todettua paluumatkalla, että VFR:n valoilla (xenon-lyhyet + H7-pitkät) näkee pimeälläkin tiellä varsin mallikkaasti
cool.gif

Piti tänään jo käydä mutta suunnitelmat muuttui! Huomenna viimeistään, jos ei oo vielä haettu, mutta mun tuurilla se on turha keikka =))

Piti tänään jo käydä mutta suunnitelmat muuttui! Huomenna viimeistään, jos ei oo vielä haettu, mutta mun tuurilla se on turha keikka  =))
JukPro, sanooko sana "Kotipizza" mitään? Jos sanoo, niin tunnistin sut just
idea3.gif

Ite voin lähteä tänään myös, mutta ensin pitää hakea kengät korjauksesta. 16.00->

Jos ei duunit haittaisi niin olisin tuon eilein ip käynnyt hakemassa pois. Mutta kun pitää istua päätteellä ... prkl

Ja jottei mene liian vaikeaksi niin heti kaksi kuvaa uudesta kohteesta. Pyörä siis samassa paikkaa molemmissa kuvissa 8)
8642746.jpg

8642747.jpg

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back