• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Taidanpa tietää...
wink.gif

Jollei joku nyt ehdi hakea, niin voisin matkalla Meri-Keijoon napata kuvan. Annan teille aikaa klo 15 asti...

aika on täysi, tässä kuva:
kattilassa.jpg

ihan matkan varrella duunista Teijoon, vain pikku sivupolku 110:lta.

rannalla.jpg

Tämä kuva on otettu matkalla edelliseen paikkaan, Nuuksion Kattilaan.
Eli mun duunin ja Nuuksion väliltä, mutten kerro duunimestaa...
033102bebe_1_prv.gif

Jos ei löydy helposti, niin annan lisää vinkkejä päästyäni Teijoon.

Haha, minuutti aiemmin, niin olisin saanut Trumpan omaan Kattila-kuvaani :P *klik*

CJ teki siis juuri lähtöä, kun saavuin jahtipaikalle. Et malttanut jäädä juttelemaan, vaikka viitoin sinulle?

Olikos tuo uusin Pitkäjärven rannasta? Taustalla Laaksolahden urheilupuisto?

Jos oli, niin onneksi en lähtenyt ajelemaan enää sinne, kun kerran niittokone oli noin vauhdikas
thumbs-up.gif

Haha, minuutti aiemmin, niin olisin saanut Trumpan omaan Kattila-kuvaani :P *klik*

CJ teki siis juuri lähtöä, kun saavuin jahtipaikalle. Et malttanut jäädä juttelemaan, vaikka viitoin sinulle?
Olin paikalla heti klo 15. Vaan venähti hieman tuo paikallaolo. Kun pysähdyin, niin puheluita pukkasi jatkuvasti.
Vittumaista surffata puhelimella, kun puhelut jatkuvasti keskeyttää kuvanlatausta.

sori vaan, kun en pysähtynyt. Luulin, että vaan moikkasit.
Tuli muuten pian vastaan toinenkin prätkä...

Arvasin, että joku alkuasukas löytää ton mun laittaman mestan. Kaunis paikka ihan tien vieressä.

Mä selailin tuota palvelua jo eilisiltana, mutta en löytänyt valikoista oikeaa kohtaa (en myöskään ollut varma sellaisen löytyvän), mutta kun vinkin mukaan piti löytyä, niin kävin valikkoja uudestaan läpi ja sieltähän löytyi ihan "sudenkuopat". Listauksesta sitten Siuntion paikka sopi kartalle:
_small.jpg

Juu, pahoittelut - huomasin että kuvat.fi -asetuksissani oli, ettei täysikokoista kuvaa (josta teksti olisi näkynyt paremmin) pystynyt katsomaan lainkaan ja tämän huomattuani asetuksia ei tietty pystynyt iLuurin selaimella vaihtamaan/tallentamaan.

No, onneksi löytyi tietäjiä. Paikalla kuitenkin kuulemma helsinkiläiset autokoulut ajattavat käsittelykokeita, joten monelle lienee tuttu mesta. Kyseessä siis Helsingin FK-rata, jossa juuri tänään 6h mopo-gp -kisa.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back