- Sijainti
- Nurmijärvi
KaukanaTsufeella, mutta missä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KaukanaTsufeella, mutta missä?
Mä niin arvasin sun menneen Nihtisillan aapeeseelle kun luin tämän Veikkolan Kesoililla, mä niiiin arvasinNyt taktinen kahvitauko ja mopon tankkaus ennen sruraavaa rastia
Ja mä mietin viel kauan et lähenkö veikkolaan. sit vaan ajattelin et ei kai muut noin pitkälle jaksa lähteä...Mä niin arvasin sun menneen Nihtisillan aapeeseelle kun luin tämän Veikkolan Kesoililla, mä niiiin arvasinNyt taktinen kahvitauko ja mopon tankkaus ennen sruraavaa rastia![]()
Tooosi lähellä on oltu, mutta ei tuossa koordinaatissa.Ei näin pimeällä saa mitään porttia kuvattua? Ei kai tääkin oo jo ollu?
Ei kellään olisi jaksamista, pystyis sit tämäkin urpå vähän miettimään mitä kuvia laittaa.Dodih, sainpas lähes kaikki kartalle. Päivittelen sitä mukaan kunhan paikkoja tulee.
Uudenmaan .ORG kuvajahti![]()
Tornihan on huputettuna, eikö? Missäs oot kahvilla ei näkynyt missään lähelläTornist oli tarkoitus ottaa mut kaupunki säästää rahaa eikä ollut valaistu joten kuvast ei oikein tullu mitään. Piti sit ottaa tost patsast.![]()