• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Onks toi "läheinen" Shell lähellä sua vai suhteessa edelliseen paikkaan..?
Lähellä kuvanottopaikkaa, oiskohan matkaa 1km. Luulin jo pariin otteeseen et oli noutaja tulossa kun polttelin tupakit uppaamisen jälkeen ja pari pyörää suhasi ohi, että melko suosittu Shelli tuolla lähistöllä. Vähän joutuu välillä jäädä junnaamaan paikalleen että sais puhelinta ladattu kun hieman haastavaa ajon aikana sitä tehä. Kohta on taas virtaa ettei muuta kun hakekaa toi pois ja uutta kehiin  
062802moto_prv.gif

Rupesin itekkin miettii että ehkä turhan vaikea. Jostain syystä aina itse vain kiinnittäny huomiota tohon valomainokseen niin halusin siitä kuvan... Tällä vinkillä löytää ainakin perille.
8471133.jpg

aamun ajokunto saattaa olla heikko, joten näillä vihjeillä aikainen tipu saa matoa takuulla.
wink.gif
biggrin.gif

Huomenna(siis tänään) ei muutenkaan ajoa, kun on hääpäivä.
On muuta ja keksittyä ohjelmaa...
tounge.gif

E: suluissa olevat...

Olipa hauska aamu, emännän kanssa tultiin suoraan reissusta ja aatosteltiin että haetaan Russan Shelliltä kahveet ennen kuin mennään Jumboon ostoksille, katoin nopeasti viimeisen kuvan ja ihmettelin että onpa helppo, eikun Pametolle.
Nappasin kuvan ja juuri kun olin uppaamassa sitä, luinkin kännykällä muutamat viestit taaksepäin.
Ja kun tajusin että Pameto olikin vihje, eikun oikeaan kohtaan uudestaan zoomailemaan.

Henk. koht. itse ajaminen on googlettamista tärkeempää joten sen takia kuvat helppoja tai sit vinkkejä annan että varmasti löytyy. Nyt pyörää huoltamas tallil niin on illal iskus, liikentees niin kauan kun muita jahtaajia on.
062802moto_prv.gif

Tänään ei mulla ajelua, koska hääpäivää viettämässä.
Huomiseksi lupauduin hommiin, ja sunnuntaille Tourinkiin(jos sää sallii).
Maanantaina lomien jälkeen suolakaivoksille...
wink.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back