Paikka on oikea (pakko olla kun mä sanon niinMun kuva on otettu alppikadun ja ensi linjan kulmasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paikka on oikea (pakko olla kun mä sanon niinMun kuva on otettu alppikadun ja ensi linjan kulmasta.
Kyllä mulle kelpaa kuvasi.Paikka on oikea (pakko olla kun mä sanon niinMun kuva on otettu alppikadun ja ensi linjan kulmasta.), mut hyväksyykö arvon raati kuvan jossa itse kohde ei näy kunnolla?![]()
Meikäläinen aatosteli että tuo on Helsingin Pitäjän kirkko, pihalla taas kerranMun kuva on otettu alppikadun ja ensi linjan kulmasta.
Kävin sielläkin katselemassa kunnes sain ahaa elämyksen.Meikäläinen aatosteli että tuo on Helsingin Pitäjän kirkko, pihalla taas kerranMun kuva on otettu alppikadun ja ensi linjan kulmasta.![]()
Löytyy erään kartanon tiluksilta.Olisiko vinkkiä heittää?
Tuo numero neljä seinässä viittaa jonkinlaiseen alueeseen, jossa useita rakennuksia. Yliopisto, puolustusvoimat, valtio, yms...?
Kyllä, sivulla 13.hämeenkylän kno.
Tämä on tainnut olla täällä jo aikaisemmin...?
On ollut jo, eri rakennus vaan.
Pahoittelut tästä väsymys/ kännykän jaksamattomuus avata kuvia/ kiire töihin ajoi tähän mokaan. Ja nämähän ei ole tekosyitä.Kyllä, sivulla 13.hämeenkylän kno.
Tämä on tainnut olla täällä jo aikaisemmin...?
Tunnistin heti. Kyseessä kuitenkin eri rakennus...
- Kari
Jep, täällä ollaanViikin kirkko: