Ettei ois Vanhan Maantien Shell?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ettei ois Vanhan Maantien Shell?
ToivottavastiEttei ois Vanhan Maantien Shell?
Pysähdyitkös matkalla tupakkitauolleBemböle skola, Esbå
- Kari
??Ei muuten ollut kulosaaren kartano, kävin tarkistamassa![]()
Itikat visiirissä haittas vähän menoa prkl
E: Taisin kuulla sit väärin![]()
Muistelin väärin, mut kyl tää tästä, nyt takas sivistyksen parissa??Ei muuten ollut kulosaaren kartano, kävin tarkistamassa![]()
Itikat visiirissä haittas vähän menoa prkl
E: Taisin kuulla sit väärin![]()
Kuliksen kartano on vaaleanpunainen väriltään, eikä tiiliseinä. Kuinka sä noin muistelit??
Toi skole on bembölen kahvituvan vieressä, tänäänkin menin kotilolla ohi...
Sorry, enhän mä tiennyt. Oisit jättänyt viestilapun, niin oisinhan mä uskonutKTE:llä paremmin prosessi hallussa. Pääsin vielä kurvaamaan koululta ensin kotia kohti, mutta kun kuva oli valmis nettiin niin oli vain tunnustettava tappionsa. Mukavia iltakilometrejä jäi kuitenkin plakkariin![]()
![]()
Ajattelin etukäteen kohdetta suhteelisen haastavaksi.Näyttäisi vanhan kotikadun "kirkolta"?![]()
Katsotaan aamulla ajokuntoa, jos kukaan muu ei ole hoksannut...
Miten sä pääsit porttien sisäpuolelle vai olinko väärällä puolella kirkkoa?Ja sitten "isolla" kirkolla käymään...
- Kari
Kysy KTE:ltä koordinaattien/osoitteen kera varmistus.Miten sä pääsit porttien sisäpuolelle vai olinko väärällä puolella kirkkoa?
Ja jos joku haluaa niin hakekaa valosan aikaan pois, koneellakaan kun tosta kuvasta ei näe mitään.
Mut jos toi käy ni on mulla uuskin kuvattuna.
Vai olitko väärällä kirkollaMiten sä pääsit porttien sisäpuolelle vai olinko väärällä puolella kirkkoa?
Kyllä googlen streetviewn kuvissa on myöskin portit siinä puomin edessä, niitä ei vaan ehkä ole pannut merkille silloin kun ne on olleet auki. Tai sitten mäkään en ole oikeilla linjoilla kirkon suhteenVai olitko väärällä kirkollaMiten sä pääsit porttien sisäpuolelle vai olinko väärällä puolella kirkkoa?![]()
Siellä mitään portteja ollut, yksi puomi kylläkin jonka kiersin ja ulos ajaessa sekin automaattisesti avautui...
- Kari