• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Ja on Hämeenlinnantien varrella...
062802moto_prv.gif
Siis mitämitä??
Puhutko sä nyt tästä viimesimmästä kuvasta? Tosta Juna-asemasta? Eihän se missään Hml:n tien varrella ole??
Vai ymmärränkö jotain väärin? Itäänpäin tota asemaa pitää lähtee jahtaamaan...
Kyllä se vaan on Vanhan Hämeenlinnantien varrella
tounge.gif

Tämähän osoittautui vaikeaksi.
Järjestän opastuksen Kehä III:lta kohteeseen huomenna iltapäivällä  
tounge.gif
062802moto_prv.gif
Ei kai tuo liian vaikea ollut, mutta itseäni ei ainakaan kovinkaan paljon kiinnosta lähteä hakemaan tälläisiä jo foorumilla valmiiksi esijahdattuja kohteita, parhaimmmillan jo postaillaan siidereissään googlemaps-linkitkin
033102ass_1_prv.gif

Toiseksekseen olin eilen 10 tuntia ajemassa lasten kanssa Linnanmäen laitteilla
smile_org.gif

Ei jaksanut enää illalla vetää nahkoja päälle...

Jospa nyt
062802moto_prv.gif

- Kari

Tämähän osoittautui vaikeaksi.
Järjestän opastuksen Kehä III:lta kohteeseen huomenna iltapäivällä  
tounge.gif
062802moto_prv.gif
Ei kai tuo liian vaikea ollut, mutta itseäni ei ainakaan kovinkaan paljon kiinnosta lähteä hakemaan tälläisiä jo foorumilla valmiiksi esijahdattuja kohteita, parhaimmmillan jo postaillaan siidereissään googlemaps-linkitkin
033102ass_1_prv.gif

Toiseksekseen olin eilen 10 tuntia ajemassa lasten kanssa Linnanmäen laitteilla
smile_org.gif

Ei jaksanut enää illalla vetää nahkoja päälle...

Jospa nyt
062802moto_prv.gif

- Kari
Höh, samanarvoisen sulan siitä saa kypäräänsä vaikka asiassa on vähän jeesattukin.
Sitä paitsi kuvahaku tuntui jo jämähtäneen paikoilleen kun jo 1vrk on mennyt ilman uutta etsittävää kohdetta
smile_org.gif

Sitä paitsi kuvahaku tuntui jo jämähtäneen paikoilleen kun jo 1vrk on mennyt ilman uutta etsittävää kohdetta  
smile_org.gif
jep, tåmä on kuvajahtailua, ei kuvajahkailua.
Mä odotan pari tuntia ja sitten tippuu vihjeitä ettei jahti hidastu.
Joo, tottakai täytyy antaa vihjeitä ja kyllä niitä itsekin olen antanut ellei ala löytymään.
Kärjistin asiaa ehkä vähän liikaa, mutta tuollaiset esim. lauantaisen lätäkön kuvan jälkeiset
ensikommentit voisi mielummin jättää antamatta...

- Kari

smile_org.gif
jep, tåmä on kuvajahtailua, ei kuvajahkailua.
Mä odotan pari tuntia ja sitten tippuu vihjeitä ettei jahti hidastu.
Joo, tottakai täytyy antaa vihjeitä ja kyllä niitä itsekin olen antanut ellei ala löytymään.
Kärjistin asiaa ehkä vähän liikaa, mutta tuollaiset esim. lauantaisen lätäkön kuvan jälkeiset
ensikommentit voisi mielummin jättää antamatta...

- Kari
Vihjeitä pitää ilman muuta antaa jos kuvaa ei ala löytymää, mutta ehkä olisi parempi, että ainoastaan kuvan laittaja antaa tarpeelliseksi katsomiaan vihjeitä eikä me muut lähdetä hämmentämää soppaa lainkaan (viittaan juuri tuohon KTE:nkin mainitsemaan lauantaiseen esimerkkiin).

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back