Tää on hakuammuntaa, ajelin nuo paikalliset jo läpi, ei täsmännyt maisemat, ei jaksa enää.Seuraavana nopee läheltä, mutta ei varmaan silti oo ihan helppo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on hakuammuntaa, ajelin nuo paikalliset jo läpi, ei täsmännyt maisemat, ei jaksa enää.Seuraavana nopee läheltä, mutta ei varmaan silti oo ihan helppo.
LOL...Ja oli sikamaisen vaikea, Högnäs, 230 kilsaa ja 7 kertaa ajoin ohi...
Ja oli sikamaisen vaikea, Högnäs, 230 kilsaa ja 7 kertaa ajoin ohi...
Ajoitkos sinä mun perässä Bodomilta Velskolan läpi?Ja mä kun pyörin kans ympäri ämpäri noita kehän kulmia mutta en sitten tonne eksyny, monta muuta heppatallia kyllä bongasin...
Hepparasti vei mehut sen verran tehokkaasti että jaksaiskohan sitä enään tänään lähteä hakemaan, tällä kertaa sentään helpompi.Uusi jahdattava:
Viime, vai toissa viikolla, vedin kanssa tankin aivan kuivaksi.. mutta pääsin huoltsikalle asti.Mä taas tein viikolla päinvastaisessa järjestyksessä ja työntelin sitten kilometrin verran5 minuuttia myöhästyin... Se oli se tankkaus Riihikalliossa...kun bensa loppui...![]()
- Kari
Tuolla kuvajahdin kohteessa on kuvitettu Turhapuron Uunon yksi parhaimmista (ja pisimmistä) sketsikohtauksista.Pitkällisen kuuklettamisen tuloksena vastaukseksi on varmistunut: Pieksämäen vanha rautatieasema![]()
ja bluus...
Siis mitämitä??Ja on Hämeenlinnantien varrella...![]()