• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
KTE olikin jo päivittänyt sijainnin, eli kyseessä oli Backaksen puutarhakeskus Vantaan Pakkalassa.

Varoitus lasinsirpaleista oli varsin aiheellinen, niitä oli meinaan aika hemmetin paljon ja ihan kaikkialla, sai kieli keskellä suuta väistellä ettei uudet kumit posahda heti puhki
smile_org.gif

f9ead4f0.jpg

No joo, täytyy tunnustaa että todella loistavasti onnistuit photoshoppailullasi hämäämään meikäläisen täysin pihalle
bowdown.gif

Oli meinaan jo tunnin sisään kuvasi lähettämisestä oikean kohteenkin kuva auki, mutta skippasin sen kun ei nuo seinämainoksetkaan näkyneet siinä mielestäni silloin.
Vasta lisävinkin jälkeen zoomailin tuota aiemmin löytämääni kuvaa tarkemmin ja
olihan ne samat mainokset siellä pihalla seisovan kyltin takana kuitenkin.
Tää oli kyllä mulle vähän ylläri että porukat kuukkeloi noita kuvia.
Tajusinkin äsken sitten miksi se Siuntion kirjasto oli niin vaikea rasti.
Eipä näkynyt kuukkelilla kun äsken kokeilin.
Meikäläinen miettii missä aina uuden rastin näkymän olen nähnyt ja suuntaa kokan sinne.
Pari kertaa olen sattumalta ajellut Suzu-Ukon, GoZan ja KTE:n perässä, ja Haltiaa lukuunottamatta olen jättänyt aina kuvan hakematta periaatteesta, mutta Haltialallakin huomasin vasta kuvauppauksen jälkeen että olikin tullut hyvät vihjeet että varmasti muutkin olisivat koordinoineet perille.

Tässä olis sitten seuraavaa rastia. Perskeles kun toi pimeys alkaa haitata jahtia, sai kiirehtiä ihan tosissaan edelliseltä rastilta, että oli edes vähän valoa jäljellä välttävän laatusen kuvan saamiseksi.

3005ce72.jpg

Jaahas, nappaan ton "soveltaen" mökille mennessä jollei joku ehdi ensin.

Jaa sitä ei sitten kukaan hakenutkaan... Damn oisin siis ehtiny..Nyt jo lienee myöhästä..

300720112234.jpg
300720112235.jpg
300720112236.jpg

Eivät päästäneet siihen hiekkakentälle kun siinä kuvattiin jotain elokuvaa.

Järvenpään puisto, Tervanokan korvilla.
Tarkempi linkki tulee myöhemmin.

KAikki mahollinen ehti tapoahtua, ei päässyt kohteeseen kun kuvatiin elokuvaa juuri siinä, kamerasta oli reissun jälkeen akku tyhjä, läppäristä akku finaalissa, kännyköistä loppui virta...

**Jokin karttalinkin tapainen**

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back