tkard
aamuetana
Samaa mietitään täälläTietäsin paikan mut onkohan joku jo hakemassa? Ettei taas käy niin et oon minuutin myöhässä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa mietitään täälläTietäsin paikan mut onkohan joku jo hakemassa? Ettei taas käy niin et oon minuutin myöhässä![]()
Nämä voisi joku moderoida tuohon ketjun aloitusviestiin?Uusimaa on hyvä!Uusimaa. Piste.![]()
KotiinpäinvetoaHmm taidan tietää mistä tuo kuva on otettu...pitäsköhän hakea...![]()
Juu, kesti hiukan, piti ajella Loviisan, Kouvolan ja Vääksyn kautta pieni lenkki.Eipä taida tonttuj hakea kuvaa uudeltamaalta vaan himppisen pidemmän matkan takaa ....![]()
Siis mää olin satavarma että juuri sinä tuon tiedät.Hehee.... Itselläni ei ollut mitään tietoa kun kuvaa ihastelin.. onneksi apuja kuvan selventämiseen tuli ja kuvahan oli pakko hakea tosta nurkilta![]()
Täällähän se on
No juu!Siis mää olin satavarma että juuri sinä tuon tiedät.Hehee.... Itselläni ei ollut mitään tietoa kun kuvaa ihastelin.. onneksi apuja kuvan selventämiseen tuli ja kuvahan oli pakko hakea tosta nurkilta![]()
Täällähän se on
Pitäisköhän hakea niin saisitte kuvia Loviisankin nurkiltaTäys OT mut kuhan kuvan saan kiinni ni taas vien veks kolmoselta. Ois aika jo aktivoida nuo Porvoon ja Loviisan pojjaatki ellei ne liia nöösei ole![]()
KannatanTäys OT mut kuhan kuvan saan kiinni ni taas vien veks kolmoselta. Ois aika jo aktivoida nuo Porvoon ja Loviisan pojjaatki ellei ne liia nöösei ole![]()