Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et tainnut keretäTiedän paikan, saas nähdä kerkeenkö päivällä![]()
![]()
en tiedä olitko sinä, mutta aamulla ajellessa monta pyörää tuli vastaan tuolta nummenpääntien suunnilta...olin varma että myöhästyn joten piti mennä nopeesti vanhempien luo tohon lähelle lataamaan kuva nettiin.Kahessa edellisessä kävin...mut myöhästyinpä jus molemmista, pitäs varmaan olla kannettava mukana![]()
Pikku hiljaa alkaa juu tuolta tuntumaan, orggi morotus sormi vaihtuu, ja kamera väpättää ohjaustangossa, kun suuntana on koti ja läppäriHohoo näissähän alkaa olemaan kunnon skabat. Kohta orggimorot tehdään keskarilla![]()
- Kerkesinpäs![]()
- **tun **mo![]()
Et tainnut keretäTiedän paikan, saas nähdä kerkeenkö päivällä![]()
![]()
Tuo on hyväDodih, sainpas lähes kaikki kartalle. Päivittelen sitä mukaan kunhan paikkoja tulee.
Uudenmaan .ORG kuvajahti![]()
Mä haluun jotain tasotusta kun viikkoon en pääse töiden takia ees yrittämään![]()
Tää kuvan koon muuttaminen on mulle vielä hepreaa, ja tytöt on sanonut että koolla ei oo väliäEihä kukaa tota postimerkkiä usko![]()
Tää kuvan koon muuttaminen on mulle vielä hepreaa, ja tytöt on sanonut että koolla ei oo väliäEihä kukaa tota postimerkkiä usko![]()
![]()