Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tuli yhden sinivalkoisen Suzuki-kuskin kanssa moroteltua juuri noihin kuvanoton aikoihin.No voi perhana, just ajoin tosta ohi iltalenkiltä palatessa joku 40 minsaa sitte eikä ollut mitään havaintoa, että se oli kuvajahtirastina... Kieltämättä nyt kun ajattelee jälkikäteen, niin joku kanssamotoristi siinä seisoskeli pyöränsä vieressä aika syyllisen näköisenä, eli oli ilmeisesti kuvauspuuhissaMielestäni KTE se ei kuitenkaan ollut, tunnustaako joku muu olleensa siinä kuvailemassa kun käännyin sinivalkoisella Suzkalla lahdentieltä siihen linjatielle ja morotukset kyllä vaihdettiin?![]()
Ahaa, se olit sinä kuitenkin. Olin jotenkin katsovinani, että pihalla seissyt pyörä olisi ollut väritykseltään tummempi, mutta ehkä mulla meni sitten suurin osa huomiokyvystä pystyssä pysymiseen ja risteyksestä selviämiseen ja siitä johtuen tuli tehtyä virheellisiä päätelmiäKyllä tuli yhden sinivalkoisen Suzuki-kuskin kanssa moroteltua juuri noihin kuvanoton aikoihin.No voi perhana, just ajoin tosta ohi iltalenkiltä palatessa joku 40 minsaa sitte eikä ollut mitään havaintoa, että se oli kuvajahtirastina... Kieltämättä nyt kun ajattelee jälkikäteen, niin joku kanssamotoristi siinä seisoskeli pyöränsä vieressä aika syyllisen näköisenä, eli oli ilmeisesti kuvauspuuhissaMielestäni KTE se ei kuitenkaan ollut, tunnustaako joku muu olleensa siinä kuvailemassa kun käännyin sinivalkoisella Suzkalla lahdentieltä siihen linjatielle ja morotukset kyllä vaihdettiin?![]()
Olin siinä vaiheessa jo juuri saanut kuvan ladattua nettiin.
Tulit Linjatielle Vanhalta Lahdentieltä Hesasta päin ja
jatkoit matkaasi...
- Kari
Vaikka ohi on tullut ajeltua satoja kertoja, en olisi tiennyt mestaa.Alikartano
Nummistentie 48, Numminen
- Kari
Viimeksi tänään huristelin tuosta ohi, enkä huomannutVaikka ohi on tullut ajeltua satoja kertoja, en olisi tiennyt mestaa.Alikartano
- Kari
Itekkin oon ajanu satatuhatta kertaa ohi ja tänään ensimmäistä kertaa ajattelin, että josko nyt käännytään pihaan kattomaan mikä paikka oikeen on. Hyvin se Kari vaan tietää.Vaikka ohi on tullut ajeltua satoja kertoja, en olisi tiennyt mestaa.Alikartano
- Kari
Kari on Welho.Itekkin oon ajanu satatuhatta kertaa ohi ja tänään ensimmäistä kertaa ajattelin, että josko nyt käännytään pihaan kattomaan mikä paikka oikeen on. Hyvin se Kari vaan tietää.![]()
Sama juttu, löytyy mutta ei ehdi hakemaan.Perhanan päivystys... tiedän paikan tai ainakin on vahva aavistus ..