• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -perttu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
TeGGe sanoi:
57873329408660094461495.jpg

eipä esittelyjä kaipaa.

Lainaan nyt ketjun pääasian paalupaikalle. Tegge on näköjään hommannut itselleen komean Kasawian :), Yritäppä ajella etupyörä alaskytkettynä :thumbsup:

Tolta nakkarilta olen ostanut huonoimman lihapiirakan ikinä

jammu sanoi:
Lainataan nyt ketjun pääasia paalupaikalle. Tegge on näköjään hommannut itselleen komean Kasawian :), Yritäppä ajella etupyörä alaskytkettynä :thumbsup:

Kiitoskiitos, peilit menee kyllä vaihtoon :) Hieman holtittomasti tuo etunen käyttäytyy, kun se yrittää liiakseenkin nostatella, mutta mukavaahan se vain on :grin:

Itse olen tukiryhmärämän kokoontumisen aikaa Hollannin maaperällä tutkiskelemassa maailmaa, joten seuraavalle sitten mukaan :D

Tänään kun olin tuolla myllyrastilla, meni hopea honda harmaineen kypärineen ohi ja kun poistuin rastilta, ajoi takanani joku suzuki(?) 1000 kuutioine+, musta(?) kuka tunnustaa. klo oli n. 1900

Viimeksi muokattu:
Voi ei. mahtavan näköinen päivä tulossa... Mukavia ajeluita kaikille tänään ja muistakaa minuu sitten n. 15. toukokuuta, kun postissa tulee vaaleanpunainen Sotkan mainos...:no:

Tässä tämä myllyhärveli.

onnistuin :D selkeät ohjeet !

Upea päivä tulossa, itse pakko lähteä töistä aikaisemmin hammaslääkäriin ja sieltä muuttoa tekemään.. Huomenna 07-20, eli sekin päivä menee hukkaan. Ei voi kuin manata, että tarvii perusduunarina tehä paskalla palkalla paskaa duunia, kaikki menee mitä tulee.

:orgmp::sen iloa

Viimeksi muokattu:
Ja tässä uusi rasti:

bb4091bf.jpg

Tästä tulikin "yhteisrasti" Tomin kanssa (mutta Tomi ei tästä saa pisteitä... ;)

Viimeksi muokattu:
Itse en myös tunnista tai löydä googlellakaan ajelemalla.. No voe:hanuria:ku olis ollu hyvä päivä jahdatakkin. Eiköhän joku tunnista ja nappaa, sitä odotellessa :D

Ei aavistustakaan paikasta. Vanha paloauto on ilmeisesti Ford F520 sammutusauto 1950 luvulta.

Kahvilan pihalla, kahvilassa myydään kaikenlaista sisustusrompetta yms..tyttöjen tavaraa ;)

No huh, joutu kyllä aika raskaasti googlettelemaan kunnes lopulta tais oikea paikka löytyä :p Lunssa prkl iski pahasti päälle joten ajelut nyt jää :(

macceS sanoi:
Kiitos Tomi, en olis vielä halunnut antaa vinkkiä. ;)
Joku olis kuitenkin keksinyt pian muutenkin...

Sorry, sun rasti...ei pitäs työntää nenäänsä muiden asioihin ;) uutta kuvaa odottelen että olis töiden jälkeen joku päämäärä :D

Laitetaan nyt sitten pieni vihje, että Tomikin pääsee rasteille... ;)

Paikan nimessä (siis sen kahvilan) on kukka ja huonekalu...
Etäisyys Hämeenlinnasta n.70 km

No löytyihän se lopulta, mutta ilman vinkkiä oli aika epätoivoinen :itkupilli:

Ei vaan saa itsestään irti lähteä liikkeelle kun on tullut heiluteltua haravaa koko viikonloppu.

Melko epätoivoista on taas, ei millään tajua tätä...ehkäpä oon tullut vielä vanhemmax...tai sit vaan tää flunssa on päällänsä sen verran ettei tuolla päässä juuri muuta liiku....:p

Tulipa sit heti kauden avaukseksi kaaduttuakin, paimelan risteyksestä käännyttiin ja vaihdoin pienemmälle,nostin kytkimen, oli soraa ja perä lähti alta kuin nappi takista, yhtään en osannut varautua, vauhtia oli jotain 30 km/h...pari naarmua pyörään, millä ei juurikaan mitään väliä, sillä vaimolta murtui käsi ja multa meni se sama käsi sijoiltaan... olis voinut sattua pahastikin mut onnex oli kunnon varusteet kummallakin, tosin nahkapuku vähän kärsi...parempi kuitenkin et puku kuin mä :)

Pitäis aina kiinnittää päähuomio siihen mitä on tekemässä ja jättää ne joutsenet ja maisema tai mitä ikinä sillai taka-alalle ettei huomio siitä pääasiasta siirtyisi muualle...

Joten varmaankin on ajelut pariksi viikoksi ohi :crash:

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back