• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -perttu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
SooSoo sanoi:
Malttaiskos Kanta-Hämeen edustus lähteä piipahtamaan Lahden Satamaan?

Onhan toi Lahti hieman maantieteellisesti syrjässä kun koko aluetta ajatellaan... taitaisin olla ainokainen Kanta-Hämeestä. Suviranta lienee aika lailla keskellä jahtialuetta ja sinnekin pääsee venholla :p ... tietty sinne voi mennä arki-iltanakin maanantaita lukuunottamatta kun se on kiinni ja torstaina ei kyllä löydä jahtaajia joukosta. Vaan mitäpä tuumii raati?

Viimeksi muokattu:
Mul henkilökohtaisesti himpunverran hankala lähteä arkena yhtään kauemmas, mutta Suviranta viikonloppuna kuulostaa ihan hyvältä.

SooSoo sanoi:
Mul henkilökohtaisesti himpunverran hankala lähteä arkena yhtään kauemmas, mutta Suviranta viikonloppuna kuulostaa ihan hyvältä.

Mihinkäs aikaan Tomilla loppuu näytöt sunnuntaina ja milloinkas Jammu palailee mökiltä?

perttuvv sanoi:
Mihinkäs aikaan Tomilla loppuu näytöt sunnuntaina ja milloinkas Jammu palailee mökiltä?
Mulla on sunnuntaina asiakaskäynti klo 16.30 jossa menee 1-2 tuntia...sen jälkeen free...

perttuvv sanoi:

Laittakaa joku aika kiinni, niin tulen jos vain pääsen. Klo 17 jälkeen sunnuntaisin tullaan yleensä taas ihmisten ilmoille. Jos tulette viikonloppuna Kalkkisiin Mani-Baariin niiin lupaan viedä alle 10 hengen porukan pienelle veneajelulle (jos vain aikataulut sopii).

jammu sanoi:
Laittakaa joku aika kiinni, niin tulen jos vain pääsen. Klo 17 jälkeen sunnuntaisin tullaan yleensä taas ihmisten ilmoille. Jos tulette viikonloppuna Kalkkisiin Mani-Baariin niiin lupaan viedä alle 10 hengen porukan pienelle veneajelulle (jos vain aikataulut sopii).

Sinne lauantaina 5.5. klo 12 :jippikaijee: ... Jookos... joohan... arvotaan veneajelijat jos tulee kansainvaellus :p

Viimeksi muokattu:
perttuvv sanoi:
Sinne lauantaina 5.5. klo 12 :jippikaijee: ... Jookos... joohan... arvotaan veneajelijat jos tulee kansainvaellus :p

Kolmen nurkilla pitää olla himassa, eli taidan olla messissä ;) mulle käy aikaisemminkin :)

Tomi72 sanoi:
Kolmen nurkilla pitää olla himassa, eli taidan olla messissä ;) mulle käy aikaisemminkin :)

Oh shit :( mehän ei siis puhuttukaan huomisesta vaan viikon päästä lauantaista...hida hämäläinen kun olen :( olen kiinni klo 13 saakka, su vapaa...

Pitäkee työ hauskaa älkääkä upottako botskia ;)

No mukailin tuota SooSoon ehdotusta... Titanic upposi 100 vuotta sitten... mites Jammun HMS Uppotukin aikataulut... :jpstyle:

Viimeksi muokattu:
Tomi72 sanoi:
Oh shit :( mehän ei siis puhuttukaan huomisesta vaan viikon päästä lauantaista...hida hämäläinen kun olen :( olen kiinni klo 13 saakka, su vapaa...

Pitäkee työ hauskaa älkääkä upottako botskia ;)

Mut käviskö samaisena la 5.5 tuon klo 13 jälkeen? Olettaen siis että Jammulle passaa myös.

Tomi72 sanoi:

5.5 sopii hyvin. Vene on tarkoitus laskea vesille sunnuntaina, joten ajelukin onnistunee. Mulla on mökki n. 7 km Kalkkisista, joten saatte tulla suoraan tänne mökille tai sitten Kalkkisten satamaan ja poiketa pois lähtiessä Mani-Baariin. Täältä ajaa alle tunnin takaisin Lahteen ( 7 km hiekkatietä ). Laitan mökin sijainnin linkin niille jotka ovat tulossa ja opastan perille :thumbup:.

SooSoo sanoi:
Mut käviskö samaisena la 5.5 tuon klo 13 jälkeen? Olettaen siis että Jammulle passaa myös.

Sopii kyllä. Vaimo on koulutuksessa ja mä olen mökillä muksujen kanssa. Vene on sitten sellainen vanha 7,5m putput vene joka on aina "under construction".

Heitä aika milloin satamaan, niin voisi sitä ennen käydä (tai vaikka kokoontua) siellä baarissa lounaan merkeissä? No mukana olen kuitenkin mikäli vähänkään on keliä... on sellainen tarjous mistä ei voi kieltäytyä :thumbup:

perttuvv sanoi:
Heitä aika milloin satamaan, niin voisi sitä ennen käydä (tai vaikka kokoontua) siellä baarissa lounaan merkeissä? No mukana olen kuitenkin mikäli vähänkään on keliä... on sellainen tarjous mistä ei voi kieltäytyä :thumbup:

Kuin myös, ja uskallan ehkä luvata alustavasti myös Perazzin puolesta. Ja Jammulle yksäriä laitoin!

Edit: Öitä arvon Jahtarit, työläisen nukkumaanmenoaika meni jo :bye:

perttuvv sanoi:

Minä kans messissä jos ei vaimo keksi jotain totaalisen ihmeellistä. Olen parkkivahtina Classic car show'ssa hyvän asian puolesta klo 13 saakka...eli itse pääsisin niillä nurkilla suuntaamaan kohti kalkkista (kiukkuinen akkavaraus)

Tulkaa noin klo 14-15 mökille, niin järjestän vaikka makkaraa ja makkaran paistoa nälkäisemmille. Halaukkaat voivat sitten pois mennessä poiketa Mani-Baariin erittäin hyville pitsoille. Laittakaa YV:llä tieto tulostanne, niin laitan mökin tarkan osoitteen ja sijainnin paluuviestinä.

jammu sanoi:
5.5 sopii hyvin. Vene on tarkoitus laskea vesille sunnuntaina, joten ajelukin onnistunee. Mulla on mökki n. 7 km Kalkkisista, joten saatte tulla suoraan tänne mökille tai sitten Kalkkisten satamaan ja poiketa pois lähtiessä Mani-Baariin. Täältä ajaa alle tunnin takaisin Lahteen ( 7 km hiekkatietä ). Laitan mökin sijainnin linkin niille jotka ovat tulossa ja opastan perille :thumbup:.

Mulle saattais aikataulun puolesta sopia jos vaan jaksaa ajella (kotoa saa vapaata.) Hiekkatie kuulostaa hyvältä, luultavasti mun reitille sitä tulee enemmän kuin 7km :grin: Kopsuontie :thumbup:

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back