• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -perttu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Yhdyn aiempiin puheenvuoron käyttäneisiin, muttamutta tuumailin itsekseni...

Mää olen joutunut Googlettaan nämä kaikki tämänvuotiset, samoin kuin suurimman osan viimevuotisistakin, kun en ole tunnistanut muuten :p... monta jäi ja tulee jäämäänkin paikallistamatta ja sitten odottelen seuraavaa ellen sitten ala kitistä lisävinkkejä :itkupilli:

Läppärin kanssa en enää aja ja kännykällä olisivat kyllä jääneet tunnistamatta Kimosen verstasta lukuunottamatta enkä ole siitä pahoillani. Jos taas joku laittaa niin helpon, että siitä saan tien päällä kännyllä suunnan selville, niin siitäkään en ole pahoillani... sehän on vain mukava tärppi :D. Jos kaikki olisi mobiiliystävällisiä kohteita, niin moni paikka jäisi laittamatta ja moni mutka ajamatta :no:

Taitaa tuo Googlettaminen olla ainoa juttu millä kohteet saa kaikkien tunnistettavaksi... Voin vakuuttaa, että olen viettänyt jokusen tunnin Googlella rasteja etsiessä vaikkei olisi ollut varsinaista aikomustakaan lähteä jahtaamaan... parempaa viihdettä tämä on kuin mitä TV-lupamaksulla saa :grin:

Välillä tulee laitettua liian hankala vahingossa kun itselle on tuttu paikka mutta muille voi olla mahdoton kuitenkin löytää ilman vihjeitä. Ja olishan ne ihan mukava kännykän avullakin paikallistaa jos on juuri sillä hetkellä ajelemassa, on siinäkin mulla ainakin street view mutta ei sillä kovin isoa aluetta viitsi haravoida :p

Niin siis itseasiassa kuultuna, ajoimme viime vuonna tuosta vaimon kanssa pari kertaa ohitse ja molemmilla kerroilla tuumailin itsekseni et oispa hyvä rastin paikka :grin:

Ja nythän siitä sellainen tuli...saas nähdä pääseekö tänään ajelulle, voi hiukkasen tehdä aikataulun puolesta tiukkaa kun on vaimon synttärit...tai oikeastaan vasta huomenna mut vietetään tänään et porukka pääsee kakulle :jpstyle:

Mikäli joku tän hakee tänään niin toivotaan et tulee vähän lähemmäx :orgmp2:

Helpotan sen verran, että ~500 metriä matkaa yhdelle aiemmalle rastille täällä missä rastit ei ole niin tiuhassa. Ei muuten ole montaa paikkaa meidän leikkikentällä, missä rata kulkee aivan tien vieressä ja alta menee moottoriveneellä ajettava vesireitti. Rohkeesti vain lisävinkkejä pyytämään jos ei aukea.

Niin ja tuon avattaren pykäsin itse uutta rastia odotellessa... tosin just tuon kylän innoittamana.

Täytyy varmaan lähteä kuokkimaan Länsi-Uusimaan kuvajahtiin... Jos vähän kävisi liikuttamassa uudenmaan poikia :grin:

perttuvv sanoi:
Helpotan sen verran, että ~500 metriä matkaa yhdelle aiemmalle rastille täällä missä rastit ei ole niin tiuhassa. Ei muuten ole montaa paikkaa meidän leikkikentällä, missä rata kulkee aivan tien vieressä ja alta menee moottoriveneellä ajettava vesireitti. Rohkeesti vain lisävinkkejä pyytämään jos ei aukea.

Niin ja tuon avattaren pykäsin itse uutta rastia odotellessa... tosin just tuon kylän innoittamana.

Täytyy varmaan lähteä kuokkimaan Länsi-Uusimaan kuvajahtiin... Jos vähän kävisi liikuttamassa uudenmaan poikia :grin:

Löyty se kun alko etsiskeleen...just puen mopovermeitä päälle ;)

Uittamanjoen silta

a702f04b.jpg

Viimeksi muokattu:
Heh... Tämä Tomin laittama oli mulla kans mielessä jo viime vuonna :thumbsup: ...jopa kännykällä tunnistin :jpstyle:

perttuvv sanoi:
Heh... Tämä Tomin laittama oli mulla kans mielessä jo viime vuonna :thumbsup: ...jopa kännykällä tunnistin :jpstyle:

Piti Pertun mieliks viiä jonnekin muualle kuin kotonurkille ;)

ja uusi
2012-04-22-134.jpg

Läheltä löytyy asikkalalainen Koulutus-, loma- ja juhlakeskus

Liitetiedostot

• 2012-04-22-134.jpg
    2012-04-22-134.jpg
    96,2 KB · Katselut: 12
Meinasin lähtee tästä ilta-ajelulle rastin noutamaan...mut mamma mulkas niin pahasti et enpäs taidakaan... :O

Tomi72 sanoi:
Meinasin lähtee tästä ilta-ajelulle rastin noutamaan...mut mamma mulkas niin pahasti et enpäs taidakaan... :O

Sido mamma kiinni pelkääjän paikalle ja sitten hanaa.... Rastin ohi vievällä tiellä on useissa mutkissa hiekkaa, joten kannattaa ajella varovasti.

jammu sanoi:
Sido mamma kiinni pelkääjän paikalle ja sitten hanaa.... Rastin ohi vievällä tiellä on useissa mutkissa hiekkaa, joten kannattaa ajella varovasti.

Tuuks sää laittaan noi meittin vekarat nukkuun ? Sit mamma lähtis helposti mun kaa ilta-ajelulle :D

Tomi72 sanoi:
Tuuks sää laittaan noi meittin vekarat nukkuun ? Sit mamma lähtis helposti mun kaa ilta-ajelulle :D

Samat on ongelmat täälläkin. Onneksi noille ei tarvitse enään iltasatua lukea ( 6 ja 8v ).

Tomi72 sanoi:

Mukava kuulla, että muuallakin mulkoillaan... sanoin aamusella, että heitän pikku lenkin Uudellamaalla ja viisi tuntia myöhemmin palatessani kotona odotti :rant:

No pidemmät arkilenkit on hetkeksi lepo kun loppuu loma ihan justiinsa :sad:

perttuvv sanoi:
Mukava kuulla, että muuallakin mulkoillaan... sanoin aamusella, että heitän pikku lenkin Uudellamaalla ja viisi tuntia myöhemmin palatessani kotona odotti :rant:

No pidemmät arkilenkit on hetkeksi lepo kun loppuu loma ihan justiinsa :sad:

Mäkin heitin kuuden tunnin session Hämeessä. Koko päivä oli ajoa miltei 12 tuntia...

Sehän oli sitten varsinainen vahdinvaihto aamupäivällä kunnanrajalla kun oltiin kohdikkain... ylävitoset kun olisi vielä vauhdissa heitetty varmemmaksi vakuudeksi :)

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back