• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -perttu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Mä voin yrittää järjestellä menoja jos tapaaminen olisi sunnuntaina 25.9 klo 12-14 välillä Tuulosessa.

Hieno juttu! Lyödäänkö lukkoon vai heittäytyykö joku ehdottomasti poikkiteloin  
tounge.gif

Ja viimeisimmästä kohteesta ei pienintäkään käryä. Kuukkelilla olen käynyt läpi aika monta "ojan" ylitystä ja löytänyt monta puukaiteista siltaa, mutta se oikea... Vaikuttaa jotenkin suoraviivaisuudessaan ihmiskäden tekeleeltä?!?! Jokin kanava ?!?!
crazy.gif

Meille passaa tuo su 12-14 välillä, aina pienellä varauksella kuitenkin, on elämä täynnä monta pientä muuttujaa  
smile_org.gif

Mutta ilman pakollista estettä en ainakaan itse jää pois mistään hinnasta, uskon puhuvani myös jo töihin lähteneen puolesta  
biggrin.gif

Kuvasta sen verran, että luulen olevani jäljillä, mutta tarkkaa kohtaa en osaa jäljittää, pitäis vaan käydä ajamassa ...

Sovitaanko sitten tapaaminen su klo 13 Tuuloseen (tulen jos vain pääsen). Pyörät parkkiin alatasolle leikkikentän kohdalle. Vai haluaako porukka ABC:n päätyyn ?

Paikka ja aika sopii varsin hyvin, jos vain tältä räkätaudilta pääsee prätkänsarviin sunnuntaihin mennessä...

Laitetaan nyt sitten virallinen kutsu...

KUVAJAHTIAJELUT HÄME

tounge.gif
  VERTAISTUKIRYHMÄ  
tounge.gif

KOKOONTUU

Aika: sunnuntai 25. syyskuuta 2011 klo 13
                  Paikka: Kauppakeskus Tuulosen ABC-kahvio

Yhdessä pohdimme mm. kysymyksiä
                      - Mikä saa motoristin jahtaamaan kuvia?
                     - Kuinka kauan tällainen meno voi jatkua?
                                      - Tulevaisuus?

biggrin.gif

Omakustannehintainen kahvi- ja pullatarjoilu
                                        Ryhmäpotretti

Kaikki viestiketjuun kommentoineet tervetulleita!

062802moto_prv.gif

Ei taaskaan mitään hajua paikasta. Oven yläpuolella olevasta tekstistäkään ei ole varmuutta... olisko "myymälä" tai "käymälä"  
crazy.gif

Myymälä se on
tounge.gif
. Jahtivinkkinä voisi olla vaikka "*********** ** kaikkien kaveri" .

Mnää voinen suaraan sanoo et oon ajanut ohi tuosta joskus tänä kesänä, mut ei mitään muistikuvaa siitä et mis päin on...
062802moto_prv.gif

Tarttee varmaan enempi vihjettä
sport05.gif

Firman nimi (tietä ohjaava opastus) viittaa vahvasti näihin teidemme tukkoihin. Työajan ulkopuolinen aikakin voi opastaa perille
cool.gif
. Jokohan meni liian helpoksi.

Olin ihan sata varma et oon ajanut tästä ohi....jep  
062802moto_prv.gif

Voihan rähmä, myöhästyttiin sen muutaman minuutin kun tää puhelin on niin hidas tässä hommassa, oltiin siinä pihassa jotain muutamaa minuuttia ennen puolta, ja heti aloin lataamaan kuvaa  
crazy.gif
....jäljistä katselin et joku on juur käynyt...Noo, tämä kasvattaa  
bowdown.gif

Enpäs sitten ossoo ollenskaan taas sannoo et misä päin tämmöönen sit oikein onkaan
tounge.gif

Saisko jotain vihjettä
cool.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back