• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -perttu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Hollola ja Sovituksenkirkon takapiha. Googlella kirkko vasta rakenteilla.

_small.jpg

Ja ei kun etiäpäin. Hieno ilma *
062802moto_prv.gif

Tällaiseen paikkaan päädyin alueen laidalle ja nimenomaan tuo ensimmäinen kuva on se haaste. Jälkimmäisen kuvan laitoin helpottamaan paikan tunnistamista, koska Google väittää kuvanottopaikan olevan ~200 metriä pelialueen ulkopuolella.

_small.jpg

_small.jpg

Ja jos joku tuonne asti raahautuu, niin samantien kannattaa poiketa lähistöllä olevalla kesäkahvilalla, vaikka sinne kahvilalle joutuukin jokusen kilometrin ajamaan hiekkatietä. Pari muutakin motoristia sattui paikalle ihan katupyörillä samaan aikaan kun itse siellä poikesin tällä kuvanhakureissulla.

Viimeksi muokattu:
No voi penteles, että kauas nakkasit  
omg.gif

Koko iltapäivän töissä odotellut uutta kuvaa, olisin jonkun pii-ikkasen lähempää ehtinyt vaikka noukkia kotimatkalla (toki sillä edellytyksellä että olisin tunnistanutkin paikan).
Noh, seuraavaa odotellessa...

Nonni...tässä tämä sit taas olis
cool.gif

p80504241.jpg

p80504271w.jpg

Kello oli jo niin paljon ettei oikein valo riittänyt ottaa kuvaa uudesta paikasta, mut heti aamusta tulloopi uutta  
062802moto_prv.gif

No voi penteles, että kauas nakkasit  
omg.gif

Tuo on kyllä suhteellinen käsite. Nappasin nimittäin lähistöltä kuvan myös kivipaadesta, jonka kyljessä olevassa laatassa mainitaan, että kyseiseen paikkaan on keskimäärin jokaisella suomalaisella yhtä pitkä matka  
tounge.gif

Juuh, suhteellinen on, tuo käsite, toisin kun päiväkodin sulkeutumisaika  
wink.gif

Toivottavasti Pjootor tuo rastin mun ulottuville, olis teille mielessä NIIN hyvä paikka seuraavaksi  
idea3.gif

No pirskatti, pääsihän sitä tänne asti vihdoinkin tuon kuvan kanssa....äkkiä se aika vaan kuluu kun on hauskaa
cool.gif

Tässä siis uusi paikka

p80604371.jpg

Ja ei muuta kuin kruisailemaan
062802moto_prv.gif

Kohde tiedossa, vaan kun eilen satoi, tänään näyttää epävakaiselta ja huomiseksi taas luvattu vettä... tämä sokerimieshän ei sateessa aja  
baaa.gif

Säähän on kun morsian (meilläpäin ainakin), ei ehkä kovin hot, mutta ainakin ennalta-arvaamaton.
Kyllä tuota voisi tossa vähän myöhemmin yrittää järjestää itselle sen verran vapaata aikaa, että ehtisi ajelemaan, vaikkapa juuri tuonne Pjootorin rastille.  
062802moto_prv.gif

Mutta en saa itkupotkuraivareita, jos joku onkin ehtinyt ennen minuu... (ehkä)  
tounge.gif

Juu tuhruisen aamun jälkeen näyttäisi kyllä kirkastuvan vaan taidanpa vielä ainakin hetken jahkailla perihämäläiseen tyyliin...

Noni. itkupotkuraivari (kuitenkin)
todisteeksi:
wink.gif

Kävin siellä minäkin. Ja paljon muuallakin, just kotiuduin.
Mutta ei se mitään, kolme ja puoli tuntia mopoillessa on silti hauskuutta  
biggrin.gif

Olin aivan varma, että kun pääsen kotiin kuvia lataamaan, niin joku muu on jo ehtinyt ensin.  
lookaround_orig.gif
Näin lomalaisena ei tullut pidettyä mitään kiirettä reissun päällä ja kanavallekin piti jäädä kahvikupposen ääreen ihmettelemään suluntäyttö- / sillannostonäytöstä. On se vaan operaatio saada venhot vesistöstä toiseen.

Mekin vaimon kanssa oltiin siinä kanavalla parisen tuntia tänään, syötiin siellä yms...lähdettiin kotio päin siinä kutosen maissa...halusin katsella josko joku kävisi kuvaa noutamassa, mut eipä sit viivytty tarpeeksi kauaa, tai oltu paikalla oikeaan aikaan  
tounge.gif
062802moto_prv.gif

Nyt sit alkoi viimonen viikko lomaa, mut ajella ei paljoa passaa kun tuosta monkista meni takapyörän laakeri ja saa vasta torstaina sen laittoon...
wink.gif

Kanavan aukinaisen sillan kuvasin kanavakahvilalta klo17.23 ja tuon myllymuseon 17.35 eli kyllä me Pjootor ollaan oltu naapurin ukon kanssa siellä melkolailla samoihin aikoihin sinun kanssasi.

Harmi toi laakerihomma  
sad_orig.gif

No niinpä ollaan, menimme vaimon kanssa syömään kanasalaatit siihen pulkille eli majakalle joskus vitosen korvilla ja sit pikku pyörähdys siinä ja kotio päin Vierumäen kautta... olis varmaan syytä alkaa ajelemaan silmät auki
cool.gif

Minäkin aloin tarkistamaan kuvausaikojani, ja huomasin että kameran kello on 1h 10 min edellä.
Elikkäs mä olin myllyllä 16.56, siitä lähdin Lahden suuntaan aikalailla samoin tein, tankkasin vain A24 asemalla.

Mä ajoin Vääksyn Myllyn ohitse eilen noin klo 17 mutta en ehtinyt käydä kuvailemassa. Varmaan morjesteltiin vastakkain tullessa
smile_org.gif
. Uusi paikka on tiedossa mutta en tiedä ehdinkö ajelemaa...ainakaan tänään.

Eikun heti vaan kun ehdit kurvaamaan tuon kautta, ja uutta kuvaa...mä oon tuosta paikasta ainaskin ihan ulkona kuin lumiäijä....mä varmaan oon ajellut vuosia silmät kiinni
062802moto_prv.gif

Mä tiedän uuden, mutten ehdi taas näin viikolla.

Asiasta kolmanteen: Onko edellisvuotiset kuvajahdit deletoitu, vai voiko niitä jostain vielä katsella? Meinaan vaan, että mielellään ei kuvaisi samoja paikkoja, mitä te pro:t olette jo edellisinä vuosina kierrelleet...  
bowdown.gif

Mä tiedän uuden, mutten ehdi taas näin viikolla.

Asiasta kolmanteen: Onko edellisvuotiset kuvajahdit deletoitu, vai voiko niitä jostain vielä katsella? Meinaan vaan, että mielellään ei kuvaisi samoja paikkoja, mitä te pro:t olette jo edellisinä vuosina kierrelleet...  
bowdown.gif
Tänä keväänä vasta ilmestyi kuvienjahtaus tälle foorumille.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back