• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -perttu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Luovutan... en kertakaikkiaan saa kuvasta irti niin paljoa, että keksisin vellikellon sijainnin. Muutenkin on jääneet nuo päällystämättömät tiet vähemmälle  
sad_orig.gif

Voihan nyt
mad.gif
... Pitihän se arvata että just kun kävin nappaamassa kuvan joku ehtikin ensin. No ei 150km iltahuru koskaan hukkaan mene. Pirun hienoja teitä noi oli ajaa.

Käykäähän nyt joku paikallinen bongaamassa tuo niin päästään eteenpäin. Itse keksin jo paikan, mutta matkaa on vähän liikaa että jaksaisi lähteä kääntymään.

Käykäähän nyt joku paikallinen bongaamassa tuo niin päästään eteenpäin. Itse keksin jo paikan, mutta matkaa on vähän liikaa että jaksaisi lähteä kääntymään.
Tälle kohdallehan tulee hyvät mutkatiet Lammin kautta Hämeenlinnasta  
062802moto_prv.gif
.
Koin niin karvaan pettymyksen kun veit Kivilammin torpan nokan alta etten ihan heti arvaa lähteä noin pitkälle ristiretkelle pelkän kuvan perässä. Olen sitäpaitsi 90% varma että jammusi tuli vastaan edellämainitulle jahtipaikalle ajaessani. Kun vain olisin tiennyt sinun kantavan todistusaineistoa satulalaukussa olisin kääntänyt tuppia hiukan enemmän
biggrin.gif

Tälle kohdallehan tulee hyvät mutkatiet Lammin kautta Hämeenlinnasta  
062802moto_prv.gif
.
Koin niin karvaan pettymyksen kun veit Kivilammin torpan nokan alta etten  ihan heti arvaa lähteä noin pitkälle ristiretkelle pelkän kuvan perässä. Olen sitäpaitsi 90% varma että jammusi tuli vastaan edellämainitulle jahtipaikalle ajaessani. Kun vain olisin tiennyt sinun kantavan todistusaineistoa satulalaukussa olisin kääntänyt tuppia hiukan enemmän  
biggrin.gif
No mulle tuli siitä hakuretkestä kilsoja noin 250 km. Mulla kävi tuuri ettet lähtenyt reisuun 30 min aikaisemmin
tounge.gif
.

Höh! Just kun pirunmoisella googlaamisella keksin mistä kirkosta ja museosta on kyse. Meinasin pitää omana tietona siihen asti kun etyylit haihtuu ja käyn aamusella näppäämässä kuvan  
bawling.gif

Jahas. Nyt on kyllä pakko tarttua haasteeseen ja lopettaa tämä  
033102beer_1_prv.gif
. Jatkan sitten huomenna pikku  
sport05.gif
 jälkeen.

Asikkalan kirkko ja kotiseutuyhdistyksen esinemuseo kuvattu tänään klo 8:02. Löytyi täältä.

_small.jpg

Käykääpäs sitten ajelemassa mutkateitä ja hakekaa samalla illaksi vähän reilummat pihvit (taitaa olla kuitenkin tilaustavaraa).
On muuten ihan toista lyödä tuommoista grilliin kun naapuri käristelee kasviswokkia *
biggrin.gif

_small.jpg

Biisonit siis Hämeenkoskella.

Viimeksi muokattu:
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back