Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jokioisilla. Siellä voi nähdä myös pukin.Öö...hiukan vinkkiä tähän vellikellokuvaan..?
Tälle kohdallehan tulee hyvät mutkatiet Lammin kautta HämeenlinnastaKäykäähän nyt joku paikallinen bongaamassa tuo niin päästään eteenpäin. Itse keksin jo paikan, mutta matkaa on vähän liikaa että jaksaisi lähteä kääntymään.
Koin niin karvaan pettymyksen kun veit Kivilammin torpan nokan alta etten ihan heti arvaa lähteä noin pitkälle ristiretkelle pelkän kuvan perässä. Olen sitäpaitsi 90% varma että jammusi tuli vastaan edellämainitulle jahtipaikalle ajaessani. Kun vain olisin tiennyt sinun kantavan todistusaineistoa satulalaukussa olisin kääntänyt tuppia hiukan enemmänTälle kohdallehan tulee hyvät mutkatiet Lammin kautta HämeenlinnastaKäykäähän nyt joku paikallinen bongaamassa tuo niin päästään eteenpäin. Itse keksin jo paikan, mutta matkaa on vähän liikaa että jaksaisi lähteä kääntymään..![]()
No mulle tuli siitä hakuretkestä kilsoja noin 250 km. Mulla kävi tuuri ettet lähtenyt reisuun 30 min aikaisemminKoin niin karvaan pettymyksen kun veit Kivilammin torpan nokan alta etten ihan heti arvaa lähteä noin pitkälle ristiretkelle pelkän kuvan perässä. Olen sitäpaitsi 90% varma että jammusi tuli vastaan edellämainitulle jahtipaikalle ajaessani. Kun vain olisin tiennyt sinun kantavan todistusaineistoa satulalaukussa olisin kääntänyt tuppia hiukan enemmänTälle kohdallehan tulee hyvät mutkatiet Lammin kautta HämeenlinnastaKäykäähän nyt joku paikallinen bongaamassa tuo niin päästään eteenpäin. Itse keksin jo paikan, mutta matkaa on vähän liikaa että jaksaisi lähteä kääntymään..![]()
![]()
Käy aamusella. Poistin tarkemman ohjeenHöh! Just kun pirunmoisella googlaamisella keksin mistä kirkosta ja museosta on kyse. Meinasin pitää omana tietona siihen asti kun etyylit haihtuu ja käyn aamusella näppäämässä kuvan![]()