• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Etelä-Karjala.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeHooTee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Re: Kuvajahtiajelut, Etelä-Karjala.

Jansson74 sanoi:
9sw8rp.jpg

Tästä uutta. Kuvattu noin puolitoista tuntia aikaisemmin:
27xmf7a.jpg
No niin! Viimeinkin ehdin hakemaan.
7cceb587a5c4318c7ae14566aba5e668.jpg

Ja siitä uutta. Sijaitsee hiekkatiellä, mutta hiekkaa vain noin kilsa. Hieno paikka, kannattaa käydä tutustumassa tarkemminkin.

Luulen, että varmaan ollut jahtikohteena aiemminkin. Toivottavasti ei ihan äsken.
16908af9f08ae92226f202ca2d69f391.jpg

Tulikohan hankalahko vai osallistujien puute, mutta vinkkiä sen verran, että hiekkatie kääntyy tieltä 62.

Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla

Hei mihin tästä on hävinny pari viimeistä kuvaa? Ei näy tietokoneella, eikä puhelimella ainakaan mulla:sad3:

Ajelin huhtikuussa kolmena päivänä Etelä-Karjalassa aika monta tietämääni kuppilaa läpi ja ei osunut millään matkalla kohdalle.

Enpä käynyt.
Ja näköjään kahden kilsan päässä kurvailin ohi yhtenä päivänä.

Asseri.K sanoi:
Ja 5. Toukokuuta 2016 rasti # 512 Koko suomen kuvajahdissa. Käytiin tuolla porukalla syömässä Lemin särää ja kuvan otin koko suomen kuvajahtiin.

Suomen seitsemäs ihme.

Oli meidän suihin maistuvat sapuskat ja menu ollut sama jo myistaakseni muutaman sukupolven ja ilman pöytävarausta ei ole asiaa.

ks. Linkki jos kiinostuit

http://www.sarapirtti.fi/

Joo Lem1ltähän tuo löytyy, ihan kohtuullisen pätkän vierestä vielä:orgmp:. Käykääs pojat hakemassa pois nii voidaan jatkaa jahtailua, vai pitääkö vaihtaa kun joskus aikaisemminkin ollu... Joku sääntö siihenkin oli ainakin keski-suomen alueella mutten muista ihan tarkkaan mitenkä meni.

Back