Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jansson74 sanoi:
Mikeyx sanoi:Mäen päällä on ollut Kemiran rikkihappotehdas, joka on suljettu -60/-70 -lukujen vaihteessa. Hapon valmistuksessa on käytetty koksia, joka on tuotu laivoilla ja laivat on purettu tuon järvessä näkyvän himmelin luona. Kyseisessä paikassa on ollut köysirata, jolla koksi on siiretty laivoista mäen päälle tehtaaseen.
perazzi sanoi:Hieno historiapläjäys from Mikeyx, onko se tehdas vieläkin siellä ilman mitään toimintaa?
Jansson74 ajoitko vastaan melkein siinä Hurukselan myllyllä?

perazzi sanoi:Hieno historiapläjäys from Mikeyx, onko se tehdas vieläkin siellä ilman mitään toimintaa?
Pitää ajella ens viikolla noutamaan, jos ei muut ehdi ensin.Jansson74 sanoi:Kuvaa zoomamalla näkee että Taipalsaaren infotaulu on kyseessä. Lappeenrannasta kun lähtee puskemaan "ylöspäin" niin tämän kyllä huomaa.![]()
joonabbi sanoi:Kas täällä on tämmöinen, mikäs tässä on idea? Joku nappaa kuvan ja sitten käydään itse ottamassa paikalta kuva? Itse sain juuri kortin ja pärrän ja olen nyt tässä viikossa vajaan 1000km jo ajellut. Pitääpä perehtyä aiheeseen. Mihin olette kuvia uppineet?![]()