• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti, South-Ostrobothnia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harrry
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kainaston kyläkeskuksen kyltti ylistarossa

Googlemaps

d643e63eff1964e55ef51893f556af2e.jpg

Lähetetty minun SM-S908B laitteesta Tapatalkilla

Viimeksi muokattu:
Jurvan Pyörni, vanha TVH varikko. Tuttu paikka vuosikymmenten takaa.

Näiltä paikkeilta on saanut alkunsa Viitalan Kawa trilokiakin. Anteron kotitalo on tässä liki vieressä ja samoin kirjoissa mainittu klubi, jossa pimeinä talvi iltoina kokoonnuttiin pyöriä ruuvaamaan. Hienoja iltoja olivat!

43620d6260c6f2d14d634383378bb56d.jpg

lakari sanoi:
Jurvan Pyörni, vanha TVH varikko. Tuttu paikka vuosikymmenten takaa.

Näiltä paikkeilta on saanut alkunsa Viitalan Kawa trilokiakin. Anteron kotitalo on tässä liki vieressä ja samoin kirjoissa mainittu klubi, jossa pimeinä talvi iltoina kokoonnuttiin pyöriä ruuvaamaan. Hienoja iltoja olivat!

43620d6260c6f2d14d634383378bb56d.jpg

Joo kyllä. Kiitos lakarille, tuota pihaa on -66-mallin Paappa-Tunskalla tullut truahnattua kesällä -75 liki kyllästymiseen asti. Ainakin sen verran että mitään mielenkiintoa ei kyseiseen mopomalliin jäänyt. Olkoonkin että se oli varsin hyvänkulkuinen. Ja saatiin Vauhtikonekin ajan kanssa liikahtamaan niin, ettei nopeusmittarin vaijeria viitsinyt viikottain uusia.

Viimeksi muokattu:
Tervehdys Kynäilijälle ja toki muillekin harrastuksemme elinkautista lusiville. Muistojen heteiköstä poimin tämän kuvan vuosikymmenten takaa. Hyvin tunnistettava paikka ei ole juuri muuttunut.

Vespister sanoi:
Tervehdys Kynäilijälle ja toki muillekin harrastuksemme elinkautista lusiville. Muistojen heteiköstä poimin tämän kuvan vuosikymmenten takaa. Hyvin tunnistettava paikka ei ole juuri muuttunut.
Vähän menee aiheen sivusta, mutta ei haittaa. Tässä sama paikka 5.6. 2023

45f654b95acb66c12cb24ce17d8aaf54.jpg

Vespister sanoi:
Joo kyllä. Minä kiitän, -80-luvulla tuossa tuli useinkin pysähdyttyä, kaffuuteltua ja Camel sen päälle kiskaistua.

Moinen Palolaitos hakuun.

Tulipa heikko laatuinen kuva joten tässä uusi ja parempi laatuinen

90c2249111fa4c46c51f7cd00db08f83.jpg

Nastat tiätty

Kortesjärveltä löytyy arvuuttelu paikka

GOOGLE Ei o le google pirssi arvannu sorapaanalle lähteä kuvaamaan, joten ilmakuvalla mennään

6af0a3691d69e106aa410f96c75b192a.jpg

Viimeksi muokattu:
Jatketaan tanssilinjalla. Ilman tätä lavaa minuakaan ei tässä kuvajahdissa olisi [emoji6]

03332f5811b26d204e8c36b97b8d76bc.jpg

Lähetetty minun SM-G398FN laitteesta Tapatalkilla

Back