Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

, eikä Ollin valitukset auta 
No en mä paljoa myähästynyAsKu sanoi:![]()
Siihen valmistuu Ähtärin veronmaksajille lisä menoja, ekä i Ollin valitukset auta
Eli panda taloa tulee valituksista huolimatta
![]()
lakari sanoi:No en mä paljoa myähästyny![]()
Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla

Kerrankin onneakin matkassa, kannatti näköjään ajellakin Soinin kautta! Täältähän löytyi tälläinen omituinen peilipatsashäkkyrä [emoji2]AsKu sanoi:No parempi tuuri ensi kerralla, otappa tästä uusi mukaan jos sopii ajelu reitille
![]()
lakari sanoi:Ja en näköjään ollu edes kovin paljoa jäljes nytkään

Tässä uutta hakuun. Kohteeseen pieni pätkä hyvää, kova pintaista hiekkatietä, pääsi mukavasti katupyörällä.lakari sanoi:Kerrankin onneakin matkassa, kannatti näköjään ajellakin Soinin kautta! Täältähän löytyi tälläinen omituinen peilipatsashäkkyrä [emoji2]
![]()
AsKu sanoi:Et sä paljoa ole perässä ollutl
Taisit käydä keskisuomen puolellakin kun ei nähty, itse ajelin ähtärinrannan kautta maisema reittiä![]()

lakari sanoi:Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla
tonttuj sanoi:Voitko ystävällisesti ottaa tuon Tapatalk-oksennuksen pois kokonaan päältä Tapatalkin asetuksista?
tonttuj sanoi:Voitko ystävällisesti ottaa tuon Tapatalk-oksennuksen pois kokonaan päältä Tapatalkin asetuksista?
lakari sanoi:
vma sanoi:Jätkät Etelä-Pohjanmaalla näköjään tekee kaikki kuvahaut Marokon, Gibraltarin tai Uuden-Seelannin kautta, kun laukkuvarustusta pitää olla mukana maailmanympärysreissua ajatellen.
Onhan se komiaa pitää laukkuja kun ajetahan kylillä. Ei katto olla köyhiä!
Lähetetty minun lankapuhelimesta käyttäen numeroveiviä.
Jack sanoi:Älä Lakari välitä, mulla oli eilen illalla sama varustus kuin sulla koska tein mahtilenkin: Nurmijärveltä Vantaalle, uskalsin koukata Hesan puolelta Espooseen ja sieltä takas Nurmijärvelle. Makuupussi unohtu eksymisen varalta
![]()
Eli jatka vaan jahtia, ei siellä teitä liian monta ole.

, että ei tule lisää mielensä pahoittajia
: