• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti, South-Ostrobothnia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harrry
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
panda.jpg
Tuommosta pytinkiä rakennetaan uusille asukeille jotka on kuulemma valittu jo :)-

Viimeksi muokattu:
14428959.jpg

Siihen valmistuu Ähtärin veronmaksajille lisä menoja :)-:)-, eikä Ollin valitukset auta :boring:
Eli panda taloa tulee valituksista huolimatta täällä Lisätty merkki
lähellä Ähtäri

https://goo.gl/maps/JjwPDQ4omnJ2

14428956.jpg

AsKu sanoi:
14428959.jpg

Siihen valmistuu Ähtärin veronmaksajille lisä menoja :)-:)-, ekä i Ollin valitukset auta :boring:
Eli panda taloa tulee valituksista huolimatta

14428956.jpg
No en mä paljoa myähästyny
e08ae77ef9faf18df2cf03510b5ae1ae.jpg

Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla

AsKu sanoi:
No parempi tuuri ensi kerralla :), otappa tästä uusi mukaan jos sopii ajelu reitille :cruising:
14429000.jpg
Kerrankin onneakin matkassa, kannatti näköjään ajellakin Soinin kautta! Täältähän löytyi tälläinen omituinen peilipatsashäkkyrä [emoji2]

Googlemaps

deffd32e5a46d80378067e5895bf3e35.jpg

Ja en näköjään ollu edes kovin paljoa jäljes nytkään

lakari sanoi:
Ja en näköjään ollu edes kovin paljoa jäljes nytkään

Et sä paljoa ole perässä ollut :Dl
Taisit käydä keskisuomen puolellakin kun ei nähty, itse ajelin ähtärinrannan kautta maisema reittiä :orgmp:

lakari sanoi:
Kerrankin onneakin matkassa, kannatti näköjään ajellakin Soinin kautta! Täältähän löytyi tälläinen omituinen peilipatsashäkkyrä [emoji2]

deffd32e5a46d80378067e5895bf3e35.jpg

Tässä uutta hakuun. Kohteeseen pieni pätkä hyvää, kova pintaista hiekkatietä, pääsi mukavasti katupyörällä.

bd46a3f077b01de8c38278d553d7d087.jpg

AsKu sanoi:
Et sä paljoa ole perässä ollut :Dl
Taisit käydä keskisuomen puolellakin kun ei nähty, itse ajelin ähtärinrannan kautta maisema reittiä :orgmp:

Joo olin jo etukäteen katsonut tien 7140 ja tarkoitus oli siirtää rastia juurkin Soiniin, mutta ehdit ensin senkin :grin:

lakari sanoi:

lakari sanoi:

lakari sanoi:

lakari sanoi:

lakari sanoi:

lakari sanoi:

lakari sanoi:

lakari sanoi:

Voitko ystävällisesti ottaa tuon Tapatalk-oksennuksen pois kokonaan päältä Tapatalkin asetuksista?

tonttuj sanoi:
Voitko ystävällisesti ottaa tuon Tapatalk-oksennuksen pois kokonaan päältä Tapatalkin asetuksista?

Jaa voiko niinkin tehdä?

Katon josko osaisin. Näyttää nuata kyllä muillakin lukevan, mut mä yritän poistaa tuan kirosanan...

tonttuj sanoi:

Arvistan kovasti työmäärääsi jonka olet tehnyt kerätessäsi viesteistäni kaikki nua tapatalkin kirijootukset tuahon viästiisi.

lakari sanoi:

Jätkät Etelä-Pohjanmaalla näköjään tekee kaikki kuvahaut Marokon, Gibraltarin tai Uuden-Seelannin kautta, kun laukkuvarustusta pitää olla mukana maailmanympärysreissua ajatellen.

Onhan se komiaa pitää laukkuja kun ajetahan kylillä. Ei katto olla köyhiä!

Lähetetty minun lankapuhelimesta käyttäen numeroveiviä.

vma sanoi:
Jätkät Etelä-Pohjanmaalla näköjään tekee kaikki kuvahaut Marokon, Gibraltarin tai Uuden-Seelannin kautta, kun laukkuvarustusta pitää olla mukana maailmanympärysreissua ajatellen.

Onhan se komiaa pitää laukkuja kun ajetahan kylillä. Ei katto olla köyhiä!

Lähetetty minun lankapuhelimesta käyttäen numeroveiviä.

Voi hitto! Onks tästäkin joku sääntö olemas minkälainen varustus saa/pitää olla moottoripyöräs näis kuvajahdeis? Tapatalkkia ei saa olla ja ilmeisesti ei myöskään laukkuja tms. Kuis noi goldwingit yms sellaiset joissa ne on kiiinteesti, siis laukut, saaks ne osallistuu? Tai sit joillakin on moottoripyöris monta valoa, saaks ne osalllistuu? Saals hondalla osallistuu tai suzukil tai javalla? Minkähänlaisilla vehkeillä täällä saa olla mukana? Ehkä parwmpi lopettaa kokonaan tää orgin touhuissa mukana olo. Kiitti vitusti seurasta kaikille...

Älä Lakari välitä, mulla oli eilen illalla sama varustus kuin sulla koska tein mahtilenkin: Nurmijärveltä Vantaalle, uskalsin koukata Hesan puolelta Espooseen ja sieltä takas Nurmijärvelle. Makuupussi unohtu eksymisen varalta:p
IMG_56869dd7c.jpg

Eli jatka vaan jahtia, ei siellä teitä liian monta ole.

Jack sanoi:
Älä Lakari välitä, mulla oli eilen illalla sama varustus kuin sulla koska tein mahtilenkin: Nurmijärveltä Vantaalle, uskalsin koukata Hesan puolelta Espooseen ja sieltä takas Nurmijärvelle. Makuupussi unohtu eksymisen varalta:p
IMG_56869dd7c.jpg

Eli jatka vaan jahtia, ei siellä teitä liian monta ole.
IMG_20170602_113347.jpg
Ja mä en tajua miksi mulla nuo laukut on aina niin täynä.
On sadeasua,sähköpukua ,sukkaa,hanskaa,sadevarjoa,työkaluja,paukkupulloo,paikkarasiaa.
Täytyy taas tehhä peräkärry jos Riumppilla meinais reissuun lähtiä:blink:

Back