• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti, South-Ostrobothnia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harrry
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Käykääs ny joku siirtämäs rastia vknloppuna. Mä en pääse, menee vknloppu tikkakoskella viiskyppisillä...

No kun ei kukaan käyny niin kävin iha ite.
Kuortaneelta näitä vastaavia liiketiloja löytyy useampiakin

Mc-xXczVjLpAuBbbZgt3ClhcnXG_sUG1-ECJI0_7apAW5MydVl0JjAVJWK5PA2G_gdQHgTM1VCBMtOySfdVlxfodcl7B5_JcvXEk-3Qn8nprPtXSj9ACS_J_B4weyxQYKtHyyGrbX_uAG0DrL523NRRrMFwuVmebYQpB0OszHakYtAe-QOwSyEbyz3oEmllgNMV1RzEbm8bn-K7x0-vloosrvgbW6fblYMoQoKz_8aZED_rRZDVV-HIv9TcbJkewg5FQHEObEQRoZXr7-xqbID0_nwtkHfmDXsmoFccbAIHDfHRc3uoMHc6uYejQE2WRZZCIIINcV1WIBgoNvGsj_nXGAyPlAkrHCDOK8e-ukB06eFu5jWDGM0UN2OR7nzL-cgZhHzYlr430EqSReB2djgBXxCuNxKepY0jT-Hfqk0WVqjQS3KaUxnKFlaI2Lm0S7M0fGf6OOzqSCv2YcimvR3twlEIp5uXz-D2jAGS2BUyMsu8UYFqx8FHoy62d_Olg2E_GV7t2O6AUr7zpIG6-_cbtXU01YACILj6Rsz9lQcmdLs-GM5tZX8X8qO9t1PJ93SXxa2gRc20cnMR9IH55WbXJ10x7Tk4c5jpXDe6QvzLJFS44=w1172-h659-no

Ja tässä lisää tyhjää liiketilaa haettavaksi

NX4VFEDsYU1fjyqflT-y1sV3TtUMb8Pun3GEVxdSUP-WPXHkmOiL8-XVbVHt1LPbttJ6B_YhDXDVShLQv_CXt8AVGTk0F80l8U_PPeSP0LcJrrWNpQpfBpt6L-uj5EhgIsA1FDvCNnZ6CdSdv7qxeDK3w1I59KGBh1RFTR4tlyzv9vsrGii-Idrl7Z4XcXSCXpVrs_kbS1FtuXQ4ZYFz-nmacCrPW9c-IYwmSQGGJWM7vd1S9fbCX9Gq_hYrznb00svf8iyxm6kO_l9ggXp_6365NqQOySA7mKSy3OAeDL3EfPLLGpTbVzZ14C4vn09VSsP8J08mlPzqYK_9YkEqkmurKfZRsMceuDVO_Sh4xumxMoVCBw2dqFLEN_YRNuoU2FsDYda_6C2o4lEuSgXsaKSQdf81IpcJsMj7y4q0Wl7UYFnbcM0jCP2yQJ0N6PKc1b_q_Gem1aEQFA0a74aStwrLz7TbyUIVkJyCziCj9rV9qYVgim8FlwclZGGZmvWITJKNkHChviM99p7V7iYVRQKnnjsP8hqiYpKmRiGaeOoEmZb-Jcwp2O71ZA3AIrk8c0nLAT69nJk376b2WjLKtAigk2RkvnbQFk5UzPKjuzxM6QX2=w1006-h566-no

Tässä tien toisella puolella oli vuosikaudet palanut liikerakennus purkamattomana kunnes lopultakin pitkällisten vääntöjen jälkeen on saatu purettua

Tuosta lisää Ep:n tykkejä, kivellä olevan miehen pää myös samaan kuvaan näin loppupuolella kuvajahtia :jpstyle:
DSC_00601b45b6.md.jpg

DSC_0054_31288f6.md.jpg

Tässä uusi kohde hakuun...

nDCga-HA40yO7ZUJBQKuDuLaSKgX9jjlZY-O--ja8h-pAdT1sq5uOB8TeztEzkv7DahLjPDo65le8w=w1366-h768-no

Tuosta ihan vierestä vasemmalla löytyy pari aiempaa kohdetta...

Kannattais hakee ennen kevättä ku tulva aikaan tuos pyörän paikalla saattaa olla vettä ja jäitä

vma sanoi:
Hittolainen, olet oikeassa ja minä seison korjattuna.

En kyllä tuu koskaan sanomaan että Kurikan Juustoportti. Eivätkä näytä itsekään sanovan nettisivujen yhteystietojen kohdalla.

Ymmärrän :)-

Etelä-Pohjanmaalla on tehty monta kuntaliitosta sen jälkeen kun toukokuulla 2011 EP Kuvajahti aloitettiin.

Ainakin nämä muistan:

Kauhava:
Alahärmä
Kortesjärvi
Ylihärmä

Kurikka:
Jurva
Jalasjärvi

Seinäjoki:
Nurmo
Ylistaro
Peräseinäjoki

Alajärvi:
Lehtimäki

Alavus:
Töysä

Olen alusta lähtien laittanut KuukleMapsiin.ORG Etelä-Pohjanmaa kuvajahtiajelut kohteet vuosittain (välttämättä kaikki kuvalinkit ei enää toimi).
Selvyyden vuoksi kirjaan kaikki edelleen wanhan kuntajaon mukaan - ei pysy muutoon träillä.

Samaten löytyy täältä tilastoja ym joita päivitän aina silloin tällöin, kaikki edelleen wanhalla kuntajaolla

PS. Hiukan myöhästyin Jalasjärven Juustoportilta

OH6ZZ sanoi:
Olen alusta lähtien laittanut KuukleMapsiin.ORG Etelä-Pohjanmaa kuvajahtiajelut kohteet vuosittain (välttämättä kaikki kuvalinkit ei enää toimi).
Selvyyden vuoksi kirjaan kaikki edelleen wanhan kuntajaon mukaan.

Samaten löytyy täältä tilastoja ym joita päivitän aina silloin tällöin, kaikki edelleen wanhalla kuntajaolla

PS. Hiukan myöhästyin Jalasjärven Juustoportilta

On se hyvä apu ollut tuo kuuklemaps kartta mistä on voinut luntata, että kiitokset sulle kun olet pitänyt sen ajan tasalla.

Tiedoksi muillekin että nuo näkyy myös suoraan tuolla OH6ZZ allekirjoituksessa nuo samat linkit mistä itse olen käynyt katsomassa mahdollista seuraavaa kohdetta että onko jo haettu.

Tuo OH6ZZ listaus on kyllä niin loistava! Aina helppo tarkastaa että kohde on uusi. Hienoa kun jaksat sitä ylläpitää!

Back