• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti, South-Ostrobothnia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harrry
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Alavudelta löytyi koho ja heti alkuviikosta niinku lupailinki :grin:

Huomioi auton pystyputket, turkkipellistä väännetty puskuri, konepeltiin maalatut niittaukset ikäänkuin olisi pellinpaloista kasattu (ei taida kyl kuvasta erottuu)

Ei taida olla enää muita kuvajahtaajia kuin minä ja Asku. Mistähän johtuu ettei muita enää homma kiinnosta...

WP_20150827_20_03_36_Pro.jpg

Liitetiedostot

• WP_20150827_20_03_36_Pro.jpg
    WP_20150827_20_03_36_Pro.jpg
    66,2 KB · Katselut: 2
Viimeksi muokattu:
Tässäpä uutta paloasemaa haettavaksi, ei pitäs olla kovin hankala löydettäksi :right: joten :orgmp: :orgmp:

WP_20150827_18_50_46_Pro.jpg

Samalla teemalla mennään eli tuollainen pieni Vpk pelastuslaitos , ei näy google mapsilla.
Mutta aktiivinen kuulemma on, lähemmäs 300 lähtöä ollut vuodessa.

DSC_01404b2be.md.jpg

Päivystäjä avasi ovet että saatiin autotkin kuvaa ja pyöräkin piti viedä lähemmäs :).

Viimeksi muokattu:
Tässäpä uusi kohde! Ikiaikainen Asuste, tältä se näytti myös -70 luvulla mitä nyt piha on saanut kiveyksen...

WP_20150831_16_28_34_Pro.jpg

Uutta ... tv:stäkin tuttu ankkalinna , jospa vaikka tällä saataisiin muitakin jahtaajia ajelemaan täällä eteläpohjanmaalla että ei mene Lakarin ja mun väliseksi ajeluksi :bye: :orgmp: .

DSC_015881134.md.jpg

Toki onhan ne kohteet vaihtuneet näinkin.

Viimeksi muokattu:
Tässäpä uusi kohde haettavaksi, ehtiiköhän joku muu ennen AsKua.

Vielä vaan ajokelejä riittää tänäänkin oli kymmeniä pyöriä liikkeellä, joten potentiaalisia kuvajahtaajia ainakin vielä riittää...

WP_20150911_19_09_20_Pro.jpg

Tuollaista uutta olisi tarjolla, tähän eteläpohjalaisten suosimaan kuvajahtiajeluun tällä kertaa :).

DSC_0173a3cca.md.jpg

Saa nähdä että kuka kerkiää ekana :orgmp: .

AsKu sanoi:
Tuollaista uutta olisi tarjolla, tähän eteläpohjalaisten suosimaan kuvajahtiajeluun tällä kertaa :).

DSC_0173a3cca.md.jpg

Saa nähdä että kuka kerkiää ekana :orgmp: .

Et varmaan arvannutkaan että se olisin minä :grin::grin::grin:

Ylistarostahan tämä löytyy hieman piilosta kylläkin. Oon ajanu sadat kerrat paikan ohi mutta en ole ikinä ennen tätä havainnut, mutta tulipa nyt tämäkin katsottua.

Lottain myymälä

WP_20150912_18_07_29_Pro.jpg

Tässä uutta kohdetta hakuun.

Täällä tuli juhlittua monet lauantait 70-80-lukujen taittees...

WP_20150912_16_37_27_Pro.jpg

Kovin on paikka hiljentynyt niistä ajoista.

Vähäkö mua jännittää et kuka ehtii ekana tän hakemaan ku on niin paljon aktiivisia kuvajahtaajia...

Tuosta uutta, että ei muuta kuin jahtaamaan

kuvajahti1392015074259bb.md.jpg

Tuallanen se on takapuolelta katottuna

Kuvajahti139201500934810.md.jpg

Viimeksi muokattu:
Tästä uutta sitten vaan hakemaan, taas vaihteeksi paloasema. Meni muuten päivän kuvajahtiajeluun n 10min ku rasti oli lähellä ja uudelta rastiltakin kotiin vaan kilsa :D Vinkkiähän kuvassa onkin aika paljon, joten löytyy varmaan tosi nopeesti...

WP_20150915_20_04_57_Pro.jpg

Back