• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti, South-Ostrobothnia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harrry
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olipa melkein nurkalla tuo

Isookoski%20001.JPG

Tua kurvi

Pärkkele, kävin tuon isokoskentien hakemas, enpäs aivan kerinny :S Mutta nyt onkin sitten sitten varastossa kuva! =)

Täs ku on aika vahavasti menty tualla kirkkoteemalla, niin vinkiksi notta aika 'komia' sellaanen on melako likillä tuata paikkaa.

Museo mylly löytyi Ylistarosta sillan kupeesta.
l.jpg

Tässä uusi kohde. Naurettavan helppo, mutten ikinä ollut itse käynyt paikalla. Vaikuttava näky näin puolilta öin autiona
smile_org.gif

m.jpg

kävin eileen ajamas tuota kyrönjoen vierustaa pitkin, oli kyllä mahtavaa pätkää ajella! Ajelin tuosta myllynkin ohi mutten tajunnu kuvaa ottaa, aattelin vaan että melko tutulta näytti
biggrin.gif

Mä lähden hakeen... toivottavasti kerkeen eka
062802moto_prv.gif

Vanha kuva

Paikka vähän kusi, en tarkkaa paikkaa muistanut ja tonne ryysikseen en kuitenkaan olisi jaksanut änkeä
biggrin.gif

Uutta kuvaa myöhemmin illalla.

Joo anteeksi, lähdin ottamaan kuvaa eilen  
062802moto_prv.gif
ja jonkun mutkan kautta kävi näin  
033102beer_1_prv.gif

withstupid.gif

Siinä ois jahdattavaa!

Uusi kuva

Pyörän takana ei mikä tahansa lehtipuu vaan Poppeli
biggrin.gif

Mä tiiän tän, mutta keskellä työviikkoa ei kerkee bongaileen
sad_orig.gif

Keväällä oli hauska katella kun jäät suli

Komee vanerihävittäjä, en tiennytkään tommosen olemassa olosta... saa nähä jos huomenna kävis bongaas, just kävin bongaamas ton voimalaitoksen viiden aikoihin mutta turhaan
crazy.gif

Onko Harryllä tietoa miksi toi Vampyyri on tonne pykätty?

Back