Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rmeller sanoi:Tiedetään, tiedetään, loppuisi tuo lumisade...pitänee kerrata taas miten kännykästä sai kuvat lennossa tänne, kun sekuntipeliähän tämä välillä on ollut.
Olisiko ajatusta, kun aika moni näyttää kännykästä suoraan kuvat lähettävän, että voisi ensin laittaa kuvan löydetystä rastista, ja sanotaanko muutaman tunnin sisään sitten uusi rasti? Ehtisi hakea mielenkiintoisia paikkoja vähän kauempaakin, kun ei ole kauhea kiire kuittaamaan löydettyä rastia?
Mitäs muut on mieltä? taitaa porukka olla vielä vähän unessa 
rikkov sanoi:Kyl toi mulle passaa, Oulun jahdissahan näyttävät just noin toimivanpitänee sit vissiin opetella tolla Androidilla toi kuvien siirto...muutaman kerran yrittäny mut noup
Mitäs muut on mieltä? taitaa porukka olla vielä vähän unessa
Toivottavasti viime kesän aktiivit säilyy ja TOTTAKAI uudet tervetulleita![]()

XX-xenon sanoi:tämähän menee kohta kokonaan keskusteluksi, mutta onnistuuko soveltaen niin että..
jos löytää kuvan, muttei voi lähettää sitä suoraan kännystä, mutta nettiin kuiten kännyllä pääsee, niin laittaa tekstin että kuva löydetty ja otettu, sitten ottaa seuraavan kuvan ja heti kun kotio pääsee niin koneelta pukkaa molemmat kuvat eetteriin? kohtuullisessa ajassa tietenkin.
kun ei millään huvittaisi alkaa ostamaan uutta puhelinta kuvien lähettämisen takia tai alkaa kuskaamaan mukana läppäriä, kun kuvaa lähtee jahtaamaan..![]()

rikkov sanoi:Viantienjoentien ja torviaavantien risteys![]()
V1lle sanoi:Tulit vastaan viantiellä niin en viittinyt edes kuvaa alkaa ottaan...panepas äkkiä uusi niin käyn kipaseen ennen pelin alkua.
Noihin sääntöihin viitaten:
Mun puolesta löydetyn kohteen kuvan voi panna vaikkei uutta olekaan vielä, voisi kuitenkin asettaa jonkun aikarajan mihin mennessä uusi kohde pitää panna näytille. Esim. tunti?
Mun mielestä haettava kohde hyväksytään vain kuvalla, eli teksti löydöksestä ei riitä.
Omalla ei pääse etes viestejä tänne heittään, nii voipi mennä jahtaukset melko hankaliksi.
meinas vaan tuo kuvan siirto vähän ontua ko paikalla ei ollu 3g verkkoa. Hmm sullei vissiin oo sit datapakettia? ainaski Dna:lla semmonen ei maksa ku pari ekee kuussa V1lle sanoi:Firman puhelin ja liittymä niin ei tällähetkellä ole datapakettia käytössä.