• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti Perämeren kaari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja I_me
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kimpassa aina kivempaa
033102beer_1_prv.gif

sorry, jäi osoite laittamatta kun annoin tytölle tehtäväksi."Laita äkkiä ettei käy niin kuin eilen". 3 min myöhässä.

sorry, jäi osoite laittamatta kun annoin tytölle tehtäväksi."Laita äkkiä ettei käy niin kuin eilen". 3 min myöhässä.
ai muutki myöhästelee ku minä..?
biggrin.gif

ku ei viitsi jahdin takia laittaa sellaista kännyä, jolla vois kuvat tänne liittää tien päällä heti kuten varmaan jotkut tekee, ei tää c7 oikein ymmärrä kopioida ja liittää bucketista osoitetta.. Jos joku osaa ni neuvoja otetaan vastaan..
withstupid.gif

Jaa jos joku osaa xx-xenonia tossa auttaa niin mielellään ottasin kans neuvot vastaan, itellä tosin c6 mutta eipä niissä taida paljon eroja olla, muistaakseni xenonin mallissa parempi kamera.

Pitäisi onnistua leikkaaliimaa ainakin C6 noksulla uusimmalla softalla. Ainakin itse olen siinä onnistunut  
tounge.gif

Ai niin, eli siis copy toimii niinkuin tietokoneellakin Ctrl+c ja paste on Ctrl+v

näkyy vaativan potopukketti jotain adoben kymppiä että toimis c7:lla..

ei vaan tahdo löytyä nyt ihan heti ku kännyllä etsin sellaista c7:n päivitystä..  
nixweiss.gif

e:johan löytyi mut katsotaan, alkaako mokoma toimimaan...

e2: eipä ala adope vörkkimään vaikka imetty netistä.. perhana...

löytyi!

Vielä jos ehtis koneelle kuvaa laittamaan ennen muita..
smile_org.gif

jee! ehdinpäs!
062802jumpie_prv.gif

näävinkujan risteys keminmaa.
P1220072.jpg

ja seuraava..
P1220070.jpg

No nyt pisti pahan, eihän tällänen kaupunkilaispoika osaa marjastaa, niitähän on tottunu ostaan torilta  
biggrin.gif
Saiskos vinkkiä suunnasta on meinaan ainakin mulle ihan outo  
omg.gif

Oh crap, miepä tiän missä näitä kasvaa. Jos pääsis huomenna paikalle ja vielä keksis paikan missä ottaa seuraava ja vielä kerkeis ne ladata tänne ja....
smile_org.gif

No saads, olvi estää tänä iltana tämän poiminnan koitetaanpa huomenna päästä, tuo aiempi oli kyllä ihan outo, täytyy vissiin laajentaa tota partioreviiriä
smile_org.gif

Back