DizzySpell
MotOrg ry jäsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rantave sanoi:
Mikähän siinä on outoa? [emoji849]qeanu sanoi:Ei sikäli, että sillä mitään väliä olisi, mutta toi karttalinkki on vähintäänkin outo?
Karttalinkki ei osoita tai johdata yhtään mihinkään.rantave sanoi:Mikähän siinä on outoa? [emoji849]
Laitoin uuden ja korjatunkin linkin ... ja menee jankkaamiseksi, mutta mulla alkuperäinenkin linkki toimii niin tapatalkissa kuin androidin kautta selaimellakin foorumia lukiessa ja johtaa klikkauksella tuohon näkymään,josta kait paikka selviää?tonttuj sanoi:Karttalinkki ei osoita tai johdata yhtään mihinkään.
rantave sanoi:Laitoin uuden ja korjatunkin linkin ... ja menee jankkaamiseksi, mutta mulla alkuperäinenkin linkki toimii niin tapatalkissa kuin androidin kautta selaimellakin foorumia lukiessa ja johtaa klikkauksella tuohon näkymään,josta kait paikka selviää?![]()
Mikä laite tai tapa on se millä linkki ei toimi? Toimiiko korjattu linkki? Onkohan mun linkit useinkin olleet rikki muille/joillekin laitteille?
Mulla se ainakin androidilla heitti chromen selaimella ja tapatalkin puolella heti google mapsin puolelle oikeaan paikkaan..tonttuj sanoi:Se linkki taitaa toimia vain sulla, ei kenelläkään muulla.
Liittynee omiin tileihin tai vastaavaan.
Tällaisena sun linkkis aukeaa muilla käyttäjillä millä tahansa selaimella:
![]()
rantave sanoi: