• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti Länsi-Uusimaa 2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
0DBCA6DA-AA0D-4722-9D78-671596C8081B49efb0e734840bca.jpg

Veikkola

Re: Kuvajahti Länsi-Uusimaa 2019

qeanu sanoi:
Ei sikäli, että sillä mitään väliä olisi, mutta toi karttalinkki on vähintäänkin outo?
Mikähän siinä on outoa? [emoji849]

Samanlailla mielestäni laitoin paikan jakoon kun yleensäkin laitan, eli kohteessa google maps auki ja jaa sijainti --> kopio leikepöydälle , josta liitän viestiin.

Tässäpä uudestaan jos toimii paremmin, minulla ekakin toimii edelleen,tuo kuvankin kohteesta kartalle näkyviin.

Fishtail Bar & Restaurant
Rinnekodintie 9, 02980 Espoo
09 8550841
https://maps.app.goo.gl/4mrTHc4Q6CrYvJ4h9

Viimeksi muokattu:

tonttuj sanoi:
Karttalinkki ei osoita tai johdata yhtään mihinkään.
Laitoin uuden ja korjatunkin linkin ... ja menee jankkaamiseksi, mutta mulla alkuperäinenkin linkki toimii niin tapatalkissa kuin androidin kautta selaimellakin foorumia lukiessa ja johtaa klikkauksella tuohon näkymään,josta kait paikka selviää?
0liItzm.jpg

Mikä laite tai tapa on se millä linkki ei toimi? Toimiiko korjattu linkki? Onkohan mun linkit useinkin olleet rikki muille/joillekin laitteille?

rantave sanoi:
Laitoin uuden ja korjatunkin linkin ... ja menee jankkaamiseksi, mutta mulla alkuperäinenkin linkki toimii niin tapatalkissa kuin androidin kautta selaimellakin foorumia lukiessa ja johtaa klikkauksella tuohon näkymään,josta kait paikka selviää?
0liItzm.jpg

Mikä laite tai tapa on se millä linkki ei toimi? Toimiiko korjattu linkki? Onkohan mun linkit useinkin olleet rikki muille/joillekin laitteille?

Se linkki taitaa toimia vain sulla, ei kenelläkään muulla.
Liittynee omiin tileihin tai vastaavaan.
Tällaisena sun linkkis aukeaa muilla käyttäjillä millä tahansa selaimella:

Linkkikuvaa88b9823cd522dc4.jpg

tonttuj sanoi:
Se linkki taitaa toimia vain sulla, ei kenelläkään muulla.
Liittynee omiin tileihin tai vastaavaan.
Tällaisena sun linkkis aukeaa muilla käyttäjillä millä tahansa selaimella:

Linkkikuvaa88b9823cd522dc4.jpg
Mulla se ainakin androidilla heitti chromen selaimella ja tapatalkin puolella heti google mapsin puolelle oikeaan paikkaan..

Edit. Ja selvennyksenä otin linkin qeanun lainauksesta.

Tätä haetaan yhä:
rantave sanoi:

Viimeksi muokattu:
Back