• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti Länsi-Uusimaa 2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nysse sanoi:

Hieno löytö.

Onkohan "Nysse" laittanut liian pahan rastin. Ajoin tänään paikan ohi ja sehän oli melkoisesti siistitty sitten "parhaitten päivien". Taustalla romuvarastot entisellään.

Viimeksi muokattu:
Ei kyllä mitään käryä missä kyseinen grillin on. Ei taida olla enään vanhalla paikalla kun olis idän kuvajahdissa... Eilen kävin randomina kurvailemassa muutaman kilometrin eikä tätä eikä tukkirekkakaan sattunut silmiin.

1222
Kummatkin ovat varmaan ajaneet tästä joskus ohi mutta ihan kuin paikkaa olisi avarrettu.

Viimeksi muokattu:
Jack sanoi:
Huomenna ois vapaapäivä. Vinkkiä?

1222 mikä edellisessä viestissä kertoo aika tarkalleen missä tuo on. Ihmettelen ite että kuinka en ole tuota paikkaa koskaan merkille pannut.

Oli se siellä, enpä oo koskaan kiinnittänyt huomiota tuohon.
IMG_5231e4f02.jpg

Re: Kuvajahti Länsi-Uusimaa 2017

Eiköhän joku ole jo matkalla. Itse en kyllä keksi vaikka näyttääkin tutulta. :dunno:

Mä olin jo pari kertaa kattonu kuvaa enkä ollu muistanu/ tunnistanu. Ja nyt kun katoin niin tajusin heti!

Back