• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti Hesan seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Läkkisepäntie 21

Muutama paikka on jäänyt merkkaamatta tämän ketjun alusta löytyvälle kartalle. Asettaja tai löytäjä, kumpi merkkaa?

Tässä vanha, Leppäsillantie, espoo
66c70bf4e54199c0050bbbae80e4259f.jpg

Go-Za sanoi:
Kuka tahansa saa merkata kohteita kartalle.

Eikö olisi selkeintä, että hakija velvoitettaisiin merkkaamaan hakemansa, kun hän joka tapauksessa laittaa kaksi kuvaa foorumille. Se merkintä kolmantena menisi siinä sivussa. Kohteen asettaja on saattanut jopa unohtaa asettamansa, varsinkin jos aikaa on kulunut pitempään.

Jaettu vastuu tuntuu olevan aina kadonnut vastuu.

Todettakoon, että olen laiska merkitsemään rasteja jollekin kartalle, varsinkin jos tarkoitus on välttää sitä, ettei tulisi päällekkäisyyksiä. Jos tulee niin eipä väliä. Paikat olisi kuitenkin hyvä merkitä kuviin, että muutkin kiinnostuneet löytäisivät ne. Ensisijaisesti rastin laittaja, mutta ihan hyvin myös löytäjä.

Nihti sanoi:
Eikö olisi selkeintä, että hakija velvoitettaisiin merkkaamaan hakemansa, kun hän joka tapauksessa laittaa kaksi kuvaa foorumille. Se merkintä kolmantena menisi siinä sivussa. Kohteen asettaja on saattanut jopa unohtaa asettamansa, varsinkin jos aikaa on kulunut pitempään.

Jaettu vastuu tuntuu olevan aina kadonnut vastuu.

Mä kannatan, että hakija merkkaa rastin kartalle (olisin esim tuon Mormoonikirkon merkannut, mutta joku muu kerkesi jo). Itse merkkaan kartalle ku pääsee kotiin ja sattuu avaamaan koneen. Sitten jos huomaa, että edellistä ei ole merkattu ja tietää sen paikan niin siinä samalla sen merkkaa.

Näissä on yleensä hakija merkannutkin, mutta kun kaikilla ei välttämättä ole joko osaamista tai mahdollisuutta muokata tuota Googlen karttaa niin niitä on merkkailtu jälkikäteen vähän jokaisen toimesta. (puhun nyt yleisesti näiden alueiden kartoista. Itse en ole tainnut tähän kyseiseen karttaan kovin montaa paikkaa merkata, kun en rastejakaan ole tainnut yhtään tältä alueelta hakea)

Kuvapelin kohteet osaan merkkailla Exceliin.
Mitenkäs nää karttajutut kirjaillaan ja mihin?

tonttuj sanoi:
Kuvapelin kohteet osaan merkkailla Exceliin.
Mitenkäs nää karttajutut kirjaillaan ja mihin?
Katso tämän threadin eka sivu ja postaus. Linkki google kartta hässäkkään. Pitää olla kirjautunut googleen (no gmailiin)

Back