• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti Hesan seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ihan varovasti kommentoin että eikö tuo tarkoita vain että läpiajo on kielletty eli edelleen voi käydä autolla ko. kiinteistössä ja käyttää sen parkkipaikkoja?

tonttuj sanoi:
Jo vuonna 2011 sovittiin, että yhtään kuvajahtikuvaa ei viedä minkään ajokieltomerkin taakse.
Suutarilan karttalinkki:
https://goo.gl/maps/xqLExWX5k8p

tonttuj sanoi:
Kyllä nää jo 2011 käytiin läpi.
Ei ajokieltomerkiien taa kuvia niin ei tule tulkintaerimielisyyksiä.
Aina löytyy joku joka ei halua toimia yhteisten pelisääntöjen puitteissa.

tube68 sanoi:
Ihan varovasti kommentoin että eikö tuo tarkoita vain että läpiajo on kielletty eli edelleen voi käydä autolla ko. kiinteistössä ja käyttää sen parkkipaikkoja?
Kuvajahtikuvista on sovittu että kuvaa ei saa viedä ajokieltomerkkien taakse.

Antakaa jo olla, goza teki virheen mutta jahdit jatkuu, älkää nyt enää miestä ruoskiko.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Go-Za sanoi:
Minkäköhän virheen mä tein? Ajokielto koskee aivan selvästi läpiajoa, joten hetkeksi oven eteen ajaminen (tai jättää pyörä vähän kauemmas niin että talon seinässä oleva teksti kuitenkin näkyy) on aivan laillisia paikkoja ottaa kuva. Ei täällä ole kuin yksi henkilö joka asiasta jaksaa nillittää koska sillä ei näköjään ole muuta tekemistä.
Mä en anna sen mitenkään vaikuttaa omaan kuvajahtiini, antaako muut sen vaikuttaa se on heidän asiansa. Jos yksi henkilö saa suurta tyydystystä jatkuvasta nillittämisestä niin saakoon.

Se on jo vuosia koettu että sinua ei edes itse luomasi säännöt koske.
Eiköhän tämä case ole taas tässä ja case closed.

image1ecc7.jpg

Oho! Jack pisti kovan. Mulla ei oo hajuakaan. Mut mitäs sit kyllä joku titetää.

Siis onko Jack ruosteessa? Minä olin kanssa kun jahtaamiset alottelin tälle vuodelle.

Tässä oikella alueella:
IMG_5013c07ff.jpg

Aina ei mee kaikki jutut putkeen. Tällä viikolla ei ole menny mikään. :)

Back