• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti Eurooppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyh
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mek sanoi:
No koittakaapas löytää tuo puu-ukko seuraavaksi. Jos on tuon kylän ohi ajanut, niin luulisi jääneen mieleen.

Puu-ukko on nimeltään 61:an Martinsson ja sijaitsee Charlottenbergissä

Tosiaan joskus bongannut Norjasta tullessa.

Seuraavaksi ollaan maksullisen tien maksuportilla, mikä tie?
eu46.jpg

Røros, Smeltehytta. Mullakin olisi ollut yksi sopiva kuva tuolta, mutta en ehtinyt sitä laittaa arvuuteltavaksi. Uusi kuva tulee kohta.

Tämä on Haran sukellusvenetukikohta Nevostoliiton ajoilta.
Tässä.

Uusi kuva:
nqpkIAj.jpg

Kuvassa on Italialainen järvi... Mutta vähän olisi kiva tietää että mikä järvi ja suurin piirtein missä kohtaa?

Kelpuutan vastauksen vaikka kuva onkin melko reilusti pohjoisempaa -Domason kylän huitteilta.

Onneksi sentään ranta oli oikea, noi maisemat on niin saman näköisiä. :)

Tässä sitten uusi kuva, täällä voi nauttia kansallismaisemasta ja juoda samalla munkkikahvit.

1618989282009_0_1618988960302-425278164.jpg

Go-Za sanoi:
Kelpuutan vastauksen vaikka kuva onkin melko reilusti pohjoisempaa -Domason kylän huitteilta.

Heh, en tunnistanut paikkaa, vaikka olen yöpynyt Domasossa useampana kesänä, ja työkoneen taustakuvakin on tuolta... Go-Zan kuvauspaikka itse asiassa näkyy siinä!:D

Totta. Ei muuten ihan olekaan saman näköinen... Mietinkin miten on ollut pokkaa ajaa niin lähelle tornia.
No mun laittama kuva joka tapauksessa jo selvisi...
Että haetaan nyt edelleen näkötornia!

Go-Za sanoi:
Totta. Ei muuten ihan olekaan saman näköinen... Mietinkin miten on ollut pokkaa ajaa niin lähelle tornia.
No Vehoniemeltä löytyy kansallismaisemista torni ja maan parhaat uppomunkit.

Nyt en ehdi kuvaa katselemaan, laittakaa joku muu kuva ja jatkakaa.

Edit: Pieleen siis meni arvaus-no enhän mää kesken lounaan tarkastanut kuvaa, sopi vain torni, kansallismaisema ja munkit Vehoniemeen[emoji85]

Viimeksi muokattu:
Go-Za sanoi:

Eipä haittaa. :D Woozie on kyllä oikeassa, ei ole Kaukolanharju.

Ei muuten ole Vehoniemikään! Eli etsintä jatkuu. Ihan on tunnettu torni...

Back