• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti Eurooppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyh
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Batmanninja sanoi:
Viljasiilot on ja pysyy. Niitä on toki sekä Frihamnissa että Värtahamnissa. Olen melko varma että tämä on Värtasta.
Uutta vaan kehiin!

Itse asiassa tunnistin tuon kuvan taustalla näkyvästä Kaknäsin TV-tornista. :)

Tässä olisi sitten uusi kuva, ei ehkä siitä helpoimmasta päästä. Siksi pieni vihje lienee paikallaan, eli olin tulossa etelän suunnasta ja matkalla Cortinaan. Tarkoitus oli ajaa erään passon kautta, joka oli kuitenkin jostain syystä suljettu, taisi olla joku maantiepyöräilykisa. Niinpä päätin valita vaihtoehtoisen reitin, jonka varrelta sitten löytyi kuvissa näkyvä näköalapaikka.

P5250878x.jpg P5250880x.jpg P5250881x.jpg

Lisävihje: 1) Se suljettu passo oli Falzarego, joten Arabban jälkeen jouduin etsimään vaihtoehtoisen reitin Cortina d'Ampezzoon. 2) Näköalapaikan vieressä on samanniminen grillikahvila ja molemmat on myös merkitty Google Mapsiiin.

Alpenpassbiker sanoi:
Tässä olisi sitten uusi kuva, ei ehkä siitä helpoimmasta päästä.

Löytyi omastakin arkistosta kuvia samasta paikasta,
eu32.jpg

Sen löytäminen kartalta ei ollutkaan niin helppoa, mutta löytyi lopulta kun hieman selasin tallennettuja reittejä.

Uusi ei myöskään ole kovin helppo, niin kerrottakon että Tsekeistä löytyy tämä pato, mutta mikä sen nimi on.
eu33.jpg

eu34.jpg

Sen verran varma olen tuosta että laitan seuraavan.
Keski-Euroopasta siirrytään Euroopan laitamille, mutta minne? Koordinaatit?

Liitetiedostot

• IMG_20190407_121808.jpg
    IMG_20190407_121808.jpg
    97,3 KB · Katselut: 80
On erittäin tuttu paikka! Tuo onpi Sågarsinkosken pato & voimalaitos Siuntiossa. Mun perässä oot tonne ajanu.

Näitä vois joskus tsekkailla enemmänkin! Eli kaikenmaailman linnat Euroopassa.... Niitä on vaan ihan käsittämättömän paljon. Tunnistatteko tämän?
8wvYIAN.jpg

Eikä sitten autoreissun kuvia...
Vai näkyykö linnakuvassa kaksipyöräisiä?

Viimeksi muokattu:
pyh sanoi:
Eikä sitten autoreissun kuvia...
Vai näkyykö linnakuvassa kaksipyöräisiä?
Sori... On mun pyörä parkissa tuolla jonon päässä oikealla. EN oo ihan varman näkyykö kuvassa? Enkä huomannu että mulla olis ollu tämmönenkin...
j4sWsAo.jpg

Jatketaan järviteemalla ja siirrytään naapurimaahan, konsonanttejakaan ei tarvi vaihtaa kun pari.

eu35.jpg

Back