Elämäntapamotoristi sanoi:Alkaa passot näköjään loppua: Passo Pennes
Jep, passo Pennes (Penserjoch) on tietenkin oikein. Löytyiskö sulta vielä uusi passo tai joku muu kuva?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elämäntapamotoristi sanoi:Alkaa passot näköjään loppua: Passo Pennes

Alpenpassbiker sanoi:Jep, passo Pennes (Penserjoch) on tietenkin oikein. Löytyiskö sulta vielä uusi passo tai joku muu kuva?![]()

Elämäntapamotoristi sanoi:Löytyy vaikka mitä, mutta pitäs löytää joku hyvä.
Laitetaan vaikka tämä.
katso liitettä 22160
Koska kuva antaa heikosti vihjeitä niin laitetaan sanallisia vinkkejä ettei ketju pysähdy.
Paikka ei ole Alpeilla vaan erään toisen vuorijonon keskivaiheilla.
Tie on umpitie eli päättyy noin 2200metrin korkeuteen ja siellä on vastassa hotelli eikä sitten paljon muuta, myös hissillä pääsee sinne hotellin viereen.
Ja jos oikein tarkkaan alueelta etsii voi ehkä löytää jostain tekstin "Otto Skorzeny was here".
Ja nyt siis kysytään hotellin nimeä tai ketä Otto meni tapaamaan kyseiseen hotelliin.
ps.ps.ps. liittyy edelliseen kuvajahtikohteeseen ei tähän uuteen jahtikohteeseen.
Ja tässä vielä kuva mun suosikkihotellin parvekkeelta gardalle päin ja ihan vaan siitä syystä, että mun hotelli on korkeammalla ku sun hotelli. Välimatkaa näillä hotelleilla on 3km.
katso liitettä 22161
Miikaael sanoi:Olisko hotelli Campo Imperatore?
Ja henkilö Benito Mussolini?

Alpenpassbiker sanoi:Juu, tämä löytyi loppujen lopuksi yllättävänkin helposti, oli kyllä ripaus tuuriakin mukana matkassa.
Sitten seuraavaan kuvaan, eli miltä paikkakunnalta mahtaa löytyä tämä hotelli? Henkilökohtaisesti hotelliin liittyy paljon muistoja, sillä yövyin siinä ensimmäisen kerran jo vuonna -85. Veikkaisin, että moni teistäkin on joskus ajanut tämän hotellin ohi...
Ja ettei olisi turhan vaikea, laitan mukaan vielä toisenkin kuvan, jossa on näkymä hotellin terassilta.
![]()
![]()

pupu sanoi:Tuolla oon kans yöpyny useamman kerran. hkä noin 10 kertaa.
Ekan kerran joskus 90-luvun alussa.
Hotellin isäntä/omistaja on Tanskalainen.
katso liitettä 22162
Miikaael sanoi:No mistäs tää juna löytyy?![]()
pupu sanoi:Tuolla oon kans yöpyny useamman kerran. hkä noin 10 kertaa.
Ekan kerran joskus 90-luvun alussa.
Hotellin isäntä/omistaja on Tanskalainen.
katso liitettä 22162