• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti Eurooppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyh
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
rantave sanoi:
Suomi tietnkin, mutten muista missä,olen kuitenkin tuon rastin itse hakenut Koko-Suomen kuvajahdissa...ei ehdi just nyt nyt selaamaan tai muisteleen. Siinäpä olikin jo vinkit.
Pahus,kun ei ehdi selaamaan, Itäsuomessa kuitenkin ja muutaman vuoden takainen jahtikuva. Mustaakseni kuittasinkin vain,että sattumalta osui kohdalle ja mun kuva oli väärältä puolelta siltaa, joten en jatkanut jahtia.Saattoi olla muukin kuin koko suomen jahti. Savonlinnaa varmankin?

rantave sanoi:
Pahus,kun ei ehdi selaamaan, Itäsuomessa kuitenkin ja muutaman vuoden takainen jahtikuva. Mustaakseni kuittasinkin vain,että sattumalta osui kohdalle ja mun kuva oli väärältä puolelta siltaa, joten en jatkanut jahtia.Saattoi olla muukin kuin koko suomen jahti. Savonlinnaa varmankin?
o7HP4LK.jpg

2017 Laitaatsalmi ,Savonlinna

Tosi vähän kuvia,joissa pyörä tai itse siten että löytyy tunnistettavaa kuitenkin siten,ettei suoraan kuvassa lue.

Tuo kuva muutaman vuoden takaa vanhemman tyttären kanssa ajelulta, just on tultu lautalla yli ja eväshetki.

Onko sitten helppo vai vaikea, vihjeitä saa pyydettäessä jos tarpeen.

g5b6F8N.jpg

Joku aika sitten arvioin motoristin päivämatkan liian lyhyeksi. Kokeillaan pidemmän rykäisyn etäisyydeltä. Bodenseen rannalta, Konstanzista.

Back