• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti Eurooppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyh
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Otetaan helppo tähän väliin. Kohde löytyy googlen kartasta, joten ei tarvitse odotella kuittausta. Tänään työt haittaa enemmän harrastuksia kuin alkuviikosta.

cnAtVca.jpg

RiderOnTheStorm sanoi:
Olen kuullut puhuttavan Altan postitiestä, onko siellä tuon näköistä?

Hyäksytään vastaus. Kuva tosiaan "Altan vanha postitie" -nimellä tunnetulta reitiltä, sen eteläiseltä puoliskolta, kohdasta jossa joutuu tekee joenylityksen kun siltaa ei enää ole.

Hyvä arvaus, mutta tämä paikka on noin 400 km lännempänä. Vastaukseksi riittää ihan vain kaupungin nimi, jonka alueelta tämä taukopaikka merimaisemineen löytyy.

Valitsin tähän ehkä turhan hankalan kuvan, joten kerrotaan vielä vihjeenä, että vuodesta 1971 lähtien kaupungissa on järjestetty vuosittain yksi Euroopan suurimmista musiikkifestivaaleista.

Suomi tietnkin, mutten muista missä,olen kuitenkin tuon rastin itse hakenut Koko-Suomen kuvajahdissa...ei ehdi just nyt nyt selaamaan tai muisteleen. Siinäpä olikin jo vinkit.

Back