Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pyh sanoi:Tämä on Sveitsiä, Sustenpassin näköalapaikalta, tunnelin pohjoispuolelta.
pyh sanoi:Tämä paikka ei ole leirintäalue, vaan moottoriradan varikko. Missä VFR lepää kesällä -92?
pyh sanoi:Väärä valtio, rata ja ”isäntä”.
Piti laitaa muutama selventävä kuva lisää, mutta eipä onnistunut. Vanhat kuvat ovat dioina, eikä skanneri suostu enää toimimaan uudella käyttiksellä.
Tuolla on maisemat vähän kuin Pohjanmaalla, auttaako? Kisapyörä on CBR 600, kuski oli turkulainen, kuten JW:kin. Seuraavana lauantaina radalla ajettiin RR:n MM-pisteistä.
Tästä tuli kyllä huonoin kohde tässä ketjussa, alue on muuttunut rajusti vajaassa kolmessakymmenessä vuodessa. Yritetään sanallisilla vihjeillä. Tosin tuon lauantain olisi pitänyt jo auttaa... Suomalainen kuski on tullut täällä polvillaan maaliin jokunen vuosi sitten.

XJ 900 sanoi:Huurteelle tiedoksi, että tämä "Kuvajahti Eurooppa"-osio aloitettiin näillä säännöillä, koska koronan takia ei päässyt matkustelemaan ja kuvaamaan samaa paikkaa. Olen muutamia kohteita yrittänyt löytää kuvahaulla mutta turha toivo! Kyllä olen ne löytänyt vihjeiden ja omien ajomuistojen avulla.

XJ 900 sanoi:Huurteelle tiedoksi, että tämä "Kuvajahti Eurooppa"-osio aloitettiin näillä säännöillä, koska koronan takia ei päässyt matkustelemaan ja kuvaamaan samaa paikkaa. Olen muutamia kohteita yrittänyt löytää kuvahaulla mutta turha toivo! Kyllä olen ne löytänyt vihjeiden ja omien ajomuistojen avulla.
Alpenpassbiker sanoi:Hotel Zebetinsky Dvur, Brno?