• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti Eurooppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyh
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
q2uvI2Y.jpg

Näyttää kovasti Julierpassilta, eli kauniimmin sanottuna Passo del Giulia. Vuonna 2018 torni oli jo valmis. Ja se toinenkin.
IMG_1951.jpg

Tämä on samalta vuodelta 2018. Piti käydä etukäteen katsomassa seuraavan uudenvuodenviikon hiihtokohdetta. Majoituspaikkana oli silloin Itävallan Landeck, joka on tosi hyvä tukikohta alppiajeluille. Monia mahdollisia suuntia lähteä reiteille ja usein mahdollista nauttia lounas Italian puolella.:D
Kaupungin nimeä haetaan.

Olisko Veliki Mangart, Mangart Saddle? Slovenian, Itävallan ja Italian rajakolmiossa?

Tuollakin kulmilla tuli yhtenä kesänä pyörittyä, hienoja mutkapätkiä ja nousuja.

Batmanninja sanoi:
Olisko Veliki Mangart, Mangart Saddle? Slovenian, Itävallan ja Italian rajakolmiossa?

Tuollakin kulmilla tuli yhtenä kesänä pyörittyä, hienoja mutkapätkiä ja nousuja.

Kyllä, kuvassa juurikin Mangart :peukutpystyyn:

^tätä ketjua kun seurailee niin matkakuume yltyy ihan pitelemättömäksi. Pakko on alkaa turneeta buukkaamaan.

Laittakaa uutta kuvaa kuka ehtii, oon töissä ja illalla vasta kotikoneella missä kuvia...

Batmanninja sanoi:
^tätä ketjua kun seurailee niin matkakuume yltyy ihan pitelemättömäksi. Pakko on alkaa turneeta buukkaamaan.

Samat fiilikset täälläkin mutta tuo korona kyllä kummittelee.

Itsekin selvittelen, onnistuisiko pieni reissu tuolle suunnalle vielä tänä vuonna joskus syksymmällä.

Tuon tien olen ajanut niin monet kerrat, että olen lähes varma, että kuva on Hahntennjochilta Itävallasta?

3.8-20 starttaa tämän kesän reissu, juuri eilen varmistui että Schleswig-Holsteinin osavaltion karanteenimääräys koskee nyt vain Ruotsista tulevia (siis Ruotsin ja Tanskan kautta tulevia), eli Suomesta laivalla Travemündeen toimii!

ps. Hanntenjoch on varmaan oikea paikka, kerran on tullut se ajettua...

Alpenpassbiker sanoi:
Itsekin selvittelen, onnistuisiko pieni reissu tuolle suunnalle vielä tänä vuonna joskus syksymmällä.

Tuon tien olen ajanut niin monet kerrat, että olen lähes varma, että kuva on Hahntennjochilta Itävallasta?

Joo, Hahntennjochan se on. Uutta kuvaa peliin!

Back