• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuutiokartoitus 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuutiokartoitus 2007 -

• Minulla ei ole vielä pyörää

Ääniä: 0 0,0%
  • 50 cc ja alle

• 51-125 cc

• 126-250 cc

• 251-500 cc

• 501-650 cc

• 651-750 cc

• 751-1.000 cc

Ääniä: 1 50,0%
  • 1001-1300 cc

Ääniä: 1 50,0%
  • 1301 ja yli 52

• Ääniä yhteensä
    2
1299 kuutioo, "toistasex" riittänny mahottoman hyvin ihan kaikki osa-alueet.
062802jumpie_prv.gif

636 ja hyvä silleen
smile_org.gif
Sit ku tuun vanhaks ja ranne ei enää käänny täytyy kait siirtyä vääntävämpään kilokerhoon..
tounge.gif
Eli ehkä jo ens kesänä
blush.gif

Honda CBR 1100 XX Super Blackbird. Istuu vaan mulle kuin nyrkki suutarín silmään. Vääntöä riittää eikö tarvitse kokoaikaa vinguttaa.

998ccm. Pitkää matkaa ja kakspäällä paljon, riittää niin vääntö kuin teho.

BTW, äärimmäisen tyytyväinen pyörääni, niin helppo ajaa, että muutama motoristi sanonut jo liiankin helpoksi. Kokemukset tältä kesältä 10tkm verran

Neljättä kesää sama vanha taistelija eli Kawan Z750. Syitä vois luetella monia, mutta kait se päällimmäinen on ettei oo rahaa vaihtaa. Joten sillonhan täytyy aina vanhaa pyörää rakennella että mielekkyys säilyy.

Eihän ne kuutiot tärkeitä ole kunhan niitä on tarpeeksi.  
biggrin.gif

Haluan nauttia suuresta väännöstä ja ajamisen vaivattomuudesta. M1800R on tallissa. Tuskin suurempaan enään vaihdan. Tai ehkä ...

998cc huomattavasti keskiverto kusiaista mukavampi ajoasento+mukavasti tehoa 2-päällä ajeluun..

Seiskapuolkki on alla... Syynä se, että olen vasta aloitteleva mopoilija ja siirryn pikkuaskelin isompia kohti. Alkuun oli 500:n mutta tuossa elokuun puolivälin korvilla kone kasvoi hiukan... Katsotaan miten pitkälle riittää...

Back