• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuopion mopokaupat/huollot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BMC
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Iso plussa LT Probikelle. Käytiin ostamassa vaimolle nahkatakki, kun päästin sisälle oli palvelu ystävällistä ja myyjä auttoi takin kanssa. Ei keretty edes tingata kun myyjä jo antanut hyvät alet takista.

Mennään toistenkin jos jotain tarvii.  
062802moto_prv.gif

vissiin miehet otetaan vakavammin LT probikessä. olin ostamassa kypärää ja niin vaan jäi ostamatta, kun myyjällä ei ollut mitään halua myydä. Sopiva löytyi Outokummun Leppäseltä!

Epäilen että suurin syy oli yrittäjän vakavampi sairaus, ei sairaana bisnes oo etusijalla... ei siis varmaa tietoa asiasta mutta ...

Liike oli myös kaukana keskustasta. Kävin syksyllä ostamassa sieltä nahkatakin...
tounge.gif
Lopettaminen oli jo silloin myyjällä tiedossa.
sad_orig.gif

Kuopion (Nakkilan) Pyörässä ja Mopossa on ollut huippupalvelu sekä myynnissä että huollossa. Pari edellistä pyörääni olen sieltä ostanut ja nyt viimeisintä EE-Speediltä ostamaani Gixxeriä
inlove.gif
siellä huollattanut...
biggrin.gif

Yamaha Centerissä vaihdatin kesällä takarenkaan irtaallaan 25€
Palvelu oli kaikin puolin nopea ja toimiva, suosittelen.

Konepuodista ostin joitakin tarvikkeita ja lisävarusteita kesän aikana. Hyvä palvelu ja hinnat todellakin kohdallaan, mutta epävarmat osatoimitukset.

Tämä uusi, oliko nyt Pyörä ja Mopo (leväsellä), on siisti, mutta melko kallis paikka. Tulevana kesänä vien Italon kokeeksi merkkihuotoon tänne.

Motokatista ostin varusteet v.2005. Palvelu pelasi ja alennuksetkin sai kohdalleen.

MP-ahosesta oli piikkiaikoina sekalaisia kokemuksia, varmaan vähän päivästä kiinni, miten sai palvelua.

Iekin huollosta paljon hyviä kokemuksia, tosin aika kiireinen ja ylibuukattu paikka.

Pyörä ja Mopo saa pisteeni. Vaihtokauppa XX -> Aprilia sujui mallikkaasti ja vaihdokista paras hyvitys. Millestä pamahti staattori ja sen P&M pojat vaihtoi takuuseen ja sainpa vielä
K5 750 gikserin maksutta remontin ajaksi käyttöön.
Reilu meininki.

Minun kokemukseni H.S. Pitkäseltä...

Etsiskelin loppuvuodesta käytettyä Z750:ä alle. Pitkäsellä on Kawan edustus, joten luonnollisesti soittelin myös sinne. Sattuipa somasti - heille oli vuodenvaihteen tienoilla tulossa vm. 2008 Z750 joka oli varsin säästeliäästi ajeltu. Pyörä oli täysin vakiokamoilla, joten sovittiin vielä samaan pakettiin kohtuullista lisäkorvausta vastaan mm. slipari yms. asennettuna. Noh, pyörää ei heillä vielä ollut paikan päällä joten asia jäi siihen. Jäin odottelemaan soittoa että pääsisi pyörän katsastamaan.

Tammi-Helmikuun vaihteessa, kun muitakaan pyöriä ei kiikarissa ollut, soittelin Pitkäselle ja kyselin tilannetta. Kuulemma pyörä ei edelleenkään ollut heillä, mutta sanoivat sen vihdoin tulevan Lahden MP-messujen jälkeen joskus helmikuun puolivälin tienoilla. Sovittiin, että soittavat kun pyörä on paikan päällä. Muutama lisäviikko tuntunut missään joten jäin odottelemaan soittoa.

Helmikuun loppuun mennessä ei soittoa edelleenkään ollut kuulunut. Tuttava vinkkasi potentiaalisen FZ1-N:n, josta sitten maaliskuun alkupuolella kaupatkin tehtiin.

Pitkäsellä olen pariin otteeseen käynyt mm. ajopopoja edellä mainitun jälkeen katsomassa. Pyörin kummallakin kerralla hyvän tovin ja kokeilin erilaisia popoja, mutta myyjää ei päätöksenteon tueksi löytynyt. Kahvihuoneessa näkyi porukka istuvan. Pitkäsen slogani lienee "Ei ole pakko tehdä kauppoja jos ei halua".
biggrin.gif
Eikä olekaan. Luulen että käyn vastedes muut alueen liikkeet läpi ennen kuin Pitkäselle vääntäydyn.
062802moto_prv.gif

joskus pitkäselle soittelin pösön osistam monta kertaa sai soittaa että vastasivat ja kun vastas sanoivat ettei varastomies ole pariin viikkoon paikalla, eli pitkäsellä asiointi loppu ennen kuin alkoikaan
biggrin.gif

pyörästä ja moposta ostin Daelimin ja tähän asti kaikki yhteistyö toiminut ennestään tuttujen kanssa asioidessa
smile_org.gif

Kahvihuoneessa näkyi porukka istuvan...
Siellä kahvilla saatoin olla minäkin ja ihan asiakkaana.
Mone kahvit ovat tarjonneet vaikka aina ostettavaakaan ei ole löytynyt.

Pitkäsessä, kuten kaikissa muissakin olen saanut aina hyvän palvelun. Miksiköhän?  
nixweiss.gif

Ei kannata jäädä hyllyjen väliin vikisemään vaan rohkeasti suoraan kahvipöytään ja kyselemään mitä olet vailla.

Kahvihuoneessa näkyi porukka istuvan...
Siellä kahvilla saatoin olla minäkin ja ihan asiakkaana.
Mone kahvit ovat tarjonneet vaikka aina ostettavaakaan ei ole löytynyt.

Pitkäsessä, kuten kaikissa muissakin olen saanut aina hyvän palvelun. Miksiköhän?  
nixweiss.gif

Ei kannata jäädä hyllyjen väliin vikisemään vaan rohkeasti suoraan kahvipöytään ja kyselemään mitä olet vailla.
nixweiss.gif

Olen kyllä samaa mieltä! "Sitä saa mitä tilaa"  
sad_orig.gif

Palvelua saa jos sitä vain haluaa, toisissa kaupoissa nopeemmin, toisissa hitaammin. Tottakai palvelua parantaa jos myyjä entuudestaan tuttu.
062802jumpie_prv.gif

Kyllä siellä pitkäsellä palvelua saa, hyvä paikka tehdä kauppaa. Itse olen ostanut 2 moottoripyörää, 3 kelkkaa, 1 skootterin, 2 mönkijää, 1 perämoottorin ja varusteita. Ja entiset otettu vaihdossa. Ja hyvinkin luotettavaa ja joustavaa palvelua olen aina saanut Harrilta ja muiltakin.

Jopas. Tuskin kuitenkaan krokotiilinkyynel vierähtää poskelle, vaikka Hontturan varaosahankinnat taitavat nyt siirtyä lopullisesti Internetiin. Tuon kioskin asiakas"palvelu"kokemukset hakevat kyllä vertaistaan.

Vai onko jollakulla tietoa, vieläkö Hondan virallista varaosamyyntiä joku taho Kuopiossa harjoittaa? Iekiltä ja Räsäs-Tapsalta (Mototrim) toki osia saa, mutta käytännössä mitään öljynsuodatinta ihmeempää ei taida olla hyllyssä.

Aika heikkoa on ollut "palvelu" Pitkäsellä joten  
bawling.gif
ei tule. Vai onko niin, että kun uusi asiakas tulee, niin ajatellaan tyyliin "kyllä se kysyy jos neuvoa tarvii" ja palvellaan ne "vanhat tutut" hyvin.
nixweiss.gif
Se ei vaan aina toimi niin...
sad_orig.gif

Mielenkiinnolla jäämme odottamaan mitä Hondan myynnille tapahtuu Kuopiossa.
omg.gif
Huollothan toimii, kiitos Iekki ja Tapsa  
062802jumpie_prv.gif

Probike ja Pitkänen nurin... mitä seuraavaks? Eikös tämä kuulosta sille että Kuopiossa olisi ainakin yhdelle mopoliikkeelle nyt taas tilaa ;)

Back