Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuopiossa on sanat kummallisessa järjestyksessä.Jaahans ja pojat on vielä hiljaa. No naisena kokemuksia alan liikkeistä.
Moto miauuuu...katista on, että yritän välttää. Kaupassa on nainen kummajainen, jos sattuuvat edes huomioimaan. Eikä myyjäpoika tiennyt edes puhelimista kahden pyörän välillä mitään kun kävin kyselee, oli suukki hivenen auki vain.
Huollossa oli parempi palvelu ja saatan poiketa toistekkin. Niin ja kun sinne soitin puhelimen ollessa siellä päässä varattu, soitti huollosta poika perään ja kyseli asiaani lopetettuuaan edellisen. Siinä suhtees erinomaista palvelua sanon mä.
VML Itkosenkärest olen jotain ostellutkin, kuten kengät, hanskat. Heillä näyttää olevan kivasti tarjouksia noista ja ihan kivaa palvelua.
HS-puolipitkäs on ajokamoja katsellessa saanut ihan mukavaa palvelua. Muutoin olen isojen poikien kuulut moittivan jos myyjälle paljastuu, että ajaa uitetulla![]()
MPA pajan Peitu on legenda sinänsä. Häntä olen aina käytellyt, vaikka hälle on vaikea päästä. Meillä on yhteinen tuttu, joten sekin on siloittanut tietäni varmaanEipä ole ollut moittimista, jos ei välitä tuijottavista miesasiakkaista![]()
![]()
JRT racin.... on jäänyt ihan kokematta, sillä sinne pitää näköjään painella aina paikan päälle, koska puhelimella ei saa yhteyttä.
Moni saa olla ja on kanssani varmaan eri mieltä. Ekaks oma tieto/taito, isot pojat, sitten Pietu ja sitten kiss kiss![]()
![]()
Kuopiossa on sanat kummallisessa järjestyksessä.
Pitää ihan keskittyä, että ymmärtää mitä nainen sanoo![]()
Omat arvioni ko. kylän kaupoista ovat myös saman suuntaisia; motokattikaupasta en osta enää kuin tarvikkeita, pyöräni tarvittaessa vaihdan koneosasto Pitkäsellä ja huollot hoidan MPA:lla, jossa homma hoituu.Pari kertoo oon motokatissa asioinu ja palavelu on ollu mitä on.. teetin ko. liikkeessä kymppitonnin huollon, mikä oli yllättävän kallis, ylitti kustannus arvion vajjaalla satasella..minkä lisäksi pyörään kiinnitetty digitaalinen kello jäi sille tielle..minne lie hävinnynnä. MPA:n ukkeli on tosiaan aika kiireinen, mutta lähes kaikki varaosat olen sieltä hakenut. Pitkäsellä palavelu pelloo toisinnaan, mutta kovin on vuan heikonlaiset valikoimat pojjilla, sais olla lissää rompetta tarjolla. vois sannoo että kuopiosta puttuu sellanen alan huippu liike ihan kokonaan, tai ainakin itte oon vankasti sitä mieltä, tiiä sitten tottuutta..
että tälleesä..![]()