• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuopio, Alavantien ja Keihäskadun risteys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GrayHead
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuopiossa ajelevat varokoon Niiralassa Alavantien ja Keihäskadun (ja Siikaniemenkadun) risteystä. Tiellä on öljyä tai muuta sontaa. Minä - ja n. 20 min ennen minua toinen mopo - mentiin nurin ja osa autoistakin näytti menevän luisussa. Pitoja ei erityisemmin ole.

Eipä sitten kuin jänskättämään, että korjataanko (luultavasti) ja olisko tämä kausi sitten tässä
shaun.gif

Tätä se nyt teettää

No voihha helevata! Kannattaa olla kaupungin teknisen toimeen yhteydessä ovat näköjään suolanneet melko tuhdisti liukkaaksi sen välin (mäkkärin risteyksestä keihäskatuun) vesijohtotyömaan pöllyämisen estämiseksi, huomasin saman tänään itse, en tosin kontannut mutta suttasi kylläkiin miehekkäästi pintakaasulla.

No voi hitto! Tuosta tuota keihäskatua kotilolla viime yönä ajellessa mietin että täytyy tää kesä varmaan karsastaa pätkää kun vieläkin sen rempan ja hiekan kanssa puljaavat.
Toivottavasti saat pyörän nopeesti kuntoon ja eikä ukollekaan pahasti olisi käynyt.

Back