• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuolattavaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Piti nostaa esiin taas upeiden pyörien kuvia...Näistä on täällä juttua ennestäänkin, mutta ei viitsi vanhaa topicia herätellä.
Nauttikaa
smile_org.gif

http://www.bigbearchoppers.com/bikes/reaper/reaper_chopper.html

Mä olen kanssa katsellut noita Chopper kit pyöriä ja kiinnostusta olisi tuollainen rakentaa, mutta mitenköhän tuollaisen saa rekisteröityä Suomessa?? Suomessa kun on nämä ihanat lainsäätäjät keksinyt mitä ihmeellisimpiä lakeja ettei mitään kivaa saa tehdä....
033102ass_1_prv.gif

Vimosen päälle hienoja
062802jumpie_prv.gif

Ollapa joutilaita pelimerkkejä niin ei ois kahta puhetta mihin niitä sijoittas...

Aikas upeesti viimesteltyjä laitteita!
bowdown.gif
Ei kuitenkaan aivan mun makuuni nuo pitkällä ja pystyllä keulalla varustetut H-D:eet... Matalat strokerit on namia.
smile_org.gif

Kiikkustooli...jos se on hyvä ajaa, niin mikäs siinä, ajoasento ei ole kauheen houkutteleva, pitäs olla koko seljän matkalle joku laiskanlinnan sorttinen tuki, mutta ehkä ei näyttäs hyvältä...
tounge.gif

Itse asiassa olis mielenkiintoista päästä kokeilemaan sellasta oikein rakennettua matalarunkoista street pyörää. Jotkin noista oli lähelle sellaista. Siihen sellanen 160-200 heppanen S&S jossa vääntöä sellaset 200 njuuttonia... No joo jos taas siirtyis takas omaan kastiin ja alkais puhumaan pääedellä ajettavista...

Olihan ne hienoja , on se vaan kiva katsella kun toisilla pysyy
työkalut käsissä ja jälkeäkin syntyy.

Oli se pyöränmerkki mikä tahansa , jos loppu tulos on silmiä hivelevä
niin ei voi muuta kuin ihailla  
bowdown.gif

Ohan noi ihan hienoja, mutta en kyllä Suomen paskasäihin tommosta haluais tuoda..jossain Californian auringossa voiski olla sitten ihan eri juttu.

Big Bear on varsin hyva esimerkki noista rakennussarjapajoista, siistia ja hyvin viimeisteltya sarjaa sielta tulee
thumbs-up.gif

Miksikohan muuten taas tamakin ketju menee joopas/eipas kommentoinniksi; mulle ainakin on aivan sama onko joku tekele oman makuni mukainen, mutta silti annan arvoa hyvalle kasityolle ja suunnittelun ja toteutuksen yksilollisyydelle.

Back