Haluatteko kuulla inhottavan tarinan...? No kerron sen silti. Olin juuri pakittanut töpöjaloillani konepyöräni pois parkkiruudusta - koko ajan varmistaen että takana on tyhjää - ja kytkenyt ykkösen lähteäkseni, kun yhtäkkiä CRASHHH!!!, ja makasin poskellani asfaltilla. Kaikki kävi niin äkkiä, etten ehtinyt edes irrottaa käsiä tangosta. Mielessä pyöri vain että mitä h-vettiä, iskikö salama. Ei se ollut salama, vaan yhden puusilmän Tojota. Oli lähtenyt vauhdilla pakittamaan vastapäisestä ruudusta ja kilkkas suoraan mun takapyörään. Kun pääsin pyörän alta pystyyn ja jotenkin saanut hansikkaan kädestä, ei näky ollut mukava: vasemman käden keskisormi ja nimetön - jotka yleensä ovat ryhdissään - olivat nyt lerppuina noin 90 asteen kulmassa. No eikun tiukka ote sormesta, päättäväinen veto samalla suoristaen, ja A vot, sinne lonksahti sormi takaisin nivelkuoppaansa. Toiselle sormelle sama operaatio. Arvatkaa tekikö gutaa. Röntgenissä todettiin toisessa sormessa murtuma. Jos päällä olisi ollut vain t-paita ja shortsit, olisi hoitajatädillä ollut varmasti paljon enemmän askartelua mun vammojen kanssa, oli se niin kova tärsky. Jokaisen oma asia tietenkin miten pukeutuu, mutta minä en nahkoista luovu vaikka kuinka olisi hiki. Onneksi mopo säily ajokuntoisena, vaikka vastapuolelle napsahtaakin kohtuullinen lasku. Kysyinkin gubbelta heti, että toivottavasti hänellä on vakuutukset kunnossa. Minä kun en oikein tykkää siitä että minun kanssani ruvetaan keilailemaan. Varsinkin jos minä olen keilana, saa ratamaksun kyllä maksaa joku muu. Ei muuta kuin silmät selkään kaikille ja turvallista kesää.