Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos! Kysyin neuvoa ja sain sen. Nyt pitää vaan tsekata, mistä ne edullisesti saa...Lyöt vaan nuo ketjut ja rattaat molempiin kiinni niin olet takuulla tyytyväinen. Muistathan, että jos ostat 520 ketjun joudut myös uusimaan rattaat 520 jaolle ja toisinpäin.
Mielenkiintoista. Olen aina luullut, että 530 on profiililtaan leveämpi kuin 520, mutta jako on sama...Muistathan, että jos ostat 520 ketjun joudut myös uusimaan rattaat 520 jaolle ja toisinpäin.
530 on leveämpi ja myöskin rattaat ovat leveämmät. 520 ketjut sekä rattaat ovat kapeammat. Tarvitsee siis uusia rattaat jos ketjut vaihtaa.Mielenkiintoista. Olen aina luullut, että 530 on profiililtaan leveämpi kuin 520, mutta jako on sama...Muistathan, että jos ostat 520 ketjun joudut myös uusimaan rattaat 520 jaolle ja toisinpäin.![]()
Kokemusta ei kyseisistä ketjuista ole. Tuota 428:sia käyttäävät aika paljon Karting ympyröissä. Uskon, että kestää pyöräsi tuoman rasituksen hyvin. Perusketjuahan tuo 428 sarja on.kertokaas numerotietäjät, että mitä laatua on did 428h
eli siis lähinnä tuota kestävyyttä yms, ku tommoset ketjut ed. omistaja tunkenu pyörääni ni kiinnostais tietää et kauan odotettavissa kestoa. Ketjut siis ihan uudet ja pyöränä 125cc nelari![]()
ja mitä tuo logo tossa kuvan rattaan vasemmalla meinaa? entä tuo numerosarjan jälkimmäinen osa?
kuva:
eturissa
Logo on JT-rattaan logo. 1539 on ilmeisesti vain mallimerkintä.ja mitä tuo logo tossa kuvan rattaan vasemmalla meinaa? entä tuo numerosarjan jälkimmäinen osa?
kuva:
eturissa
yamaha käyttää ko. väännettävää prikkaa, suzuki tuplavarmistusta mallia Iso-mutteri ja akselin päädyssä pieni pultti. honda luottaa siihen että pelkkä pultti pysyy paikallaan. eli samapa tuo, kaikki pysyvät kun ovat oikein asennettuja.Niinhän mä epäilin: "Koneistamon poikien luistonesto?"Minusta tuo näyttää ihan kelvolliselta tavalta lukita mutteri. Allaoleva aluslevy on käännetty mutteria vasten
Täytyy nyt tutkiskella kilosuklaan vastaava versio, niin tulee tsekattua, onko toi yamahakäytäntö.
Millä toi prikan (aluslevy) muotoilu muuten tehdään? Sehän pitää nakutella takaisin, jotta mutterin saa auki...
on.1539 on ilmeisesti vain mallimerkintä.