Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edellinen kypärä oli Arai Astro-R. Hirveä möly, mutta istui päähän hyvin ja oli muutenkin toimiva. Nyt on Shoei Raid 2. On hiljaisempi ja istuu tämäkin hyvin päähän. Seuraava potta on silti Arai. Mölystä pääsee eroon korvatulpilla tai tunkemalla Shoein Whisper Kitin Araihin.GP-5X tai Chaser Arailta ja Shoeilta raid 2
Se kumpi sopii omaan päähän paremmin. Hintaeroahan noilla ei taida olla kun mitä, jokusen kympin perusväreissä?kumpi kannattais ostaa ennemmin xr-1000 vai raid 2?
Toihan on lähes yhtä kauniskin kuin Schuberth S1.Kannattaisi testata myös BMW SportIntegral, ainakin itse olen pitänyt sitä parempana kuin aiempaa Arain tekemää, joka oli kuulemma parasta mitä rahalla saa. SportIntegral näkyy olevan meluvertailuissa niitä harvoja, joka pääsee edes lähelle Schuberth S1:tä.
Eipä ihme, kun tulee samasta tehtaastaToihan on lähes yhtä kauniskin kuin Schuberth S1.Kannattaisi testata myös BMW SportIntegral, ainakin itse olen pitänyt sitä parempana kuin aiempaa Arain tekemää, joka oli kuulemma parasta mitä rahalla saa. SportIntegral näkyy olevan meluvertailuissa niitä harvoja, joka pääsee edes lähelle Schuberth S1:tä.
Mites suupertin R1![]()