• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kumpi: 750 GSX-R vai SV 1000S -05

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hokj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Oulu
Hei,

Auttakaapas miestä päätöksenteossa.
Tiedän kyllä pyörien erot näin pääpiirteittäin, eli täysin erityylisistä pyöristä kyse, mutta jompi kumpi tässä lähipäivinä alle tulee. Ajamaan en ole vielä päässyt kumpaakaan.

Toinen on sportimpi, toinen on kivempi matkanteossa ja ääntenkin puolesta...

Mielipiteitä siis kehiin, kumman itse valitsisit ja miksi?

Noista kahdesta ehdottomasti SV !
Huomattavasti väännökkäämmän koneen takia ja sit ne V2-äänet. Ja varmaan ois yleisajoa ajatellen "fiksumpi" vaihtoehto...

Annan ääneni gixxerille..Se vaan rokkaa niin kivasti
tounge.gif
tounge.gif

Ok, eli äänet 33 -66 %-  otannan ollessa järjettömän suuri.
Oma järki puhuu SV:n puolesta, mutta Gixerissä taas ulkonäkö viehättää.

No niin, lisää kommentteja kiitos
smile_org.gif

Jos alottaisit siitä, että menet kokeilemaan molempia. Mieti minkälaista ajoa ja missä harrastat, jos tulee paljon matkusteltua pitempiä reissuja niin ottaisin kyllä SV:n.

Itse en miettisi sekuntiakaan.
Gixulle ääni. Ne jotka ovat ajaneet eivät selityksiä kaipaa. Paremmat jarrut, alusta, enemmän tehoa, ei ehkä vääntöä. Mutta väännöstä puhuvat ne joiden pyörissä ei ole tehoa. On vain vääntöä. Onhan noissa vaihteet....
033102bebe_1_prv.gif

Jos haluaa matka pyörän se on oikeasti ihan joku muu...
062802moto_prv.gif

ei noitten kanssa oo mitään tekemistä järjen kanssa! pidemmällä matkalla on se kokokate kyl ihan mukava, toisaalta pystympi asento rennompi. vääntöö on gixussakin ja paremmat on saundit. :P eli toisin sanoen valitse se mikä ittestäs tuntuu, ihan turha tommosia on mun mielestä täältä kysyä, mielipiteitä riittää kuitenki joka suuntaan ja molemmat pyörät on hyviä.

Tähän täytyy sanoa, että kokeile molempia ja sen jälkeen kuuntele itseäsi. Kumpi saa enemmän kihelmöintiä aikaiseksi navan alapuolella ja leveämmän hymyn niin siinä on oikea valinta!
wink.gif

No niin, loppujen lopuksi kohdalle sattui uudenveroinen GSX-R 1000, vm. 2004
smile_org.gif

Syksyn mittaan muutama tuhat tuli jo ajeltua, ens kevättä odotellessa...

Alkuperäiseen kysymykseen olisin vastannut Gixeri myös. Perusteluina laadukkaammat komponentit (jarrut, alusta yms. tehty sporttisempaan ajoon), suurempi teho ja parempi ulkonäkö. Eikä tarvi kärsiä v-koneen tärinöistä
smile_org.gif
! Eipä SVkään mikään huono pyörä ole, mutta itse olisin ottanut gixerin.

Back