• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kumpaan ryhmään kuulut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jonyman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kumpaan ryhmään kuulut - kaatunut/ei vielä kaatunut

• Ollaan oltu rähmällään

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei vielä olla oltu rähmällään

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0
Tällainen äänestys tuli mieleeni, kun täälä on viimeaikoina muutama henkilö kirjoittanut ensimmäisestä kaatumisestaan. Itse myös olen tähän asti kuulunut ei vielä kaatuneiden ryhmään. Mutta sen kauan pelätyn asian jouduin myös kokemaan tässä kuukausi sitten tuolla Latvian maaperällä. Välittömästi sen jälkeen kun olin saanut pyöräni pystyyn, niin mieleeni tuli, että nyt sitä on sitten ryhmää vaihdettu
sad_orig.gif

No tässä minunkin tapauksessani onneksi ei koskenut mihinkään muualle, kuin tuonne henkiselle osastolle.
pftroest.gif

Pyörään tuli todella pienet jäljet, jotka on jo selvitetty vakuutusyhtiön kanssa.
wink.gif

Katson 17 vuoden 2-pyöräistauon (tuo seesteinen ja onnellinen aika elämässä) nollanneen kaatosaldon, joten kaatamatta vielä. Ja laiska kun olen en jaksa edes yrittää.

Minulle on aina sanottu että on kahdenlaisia motoristeja, niitä jotka ovat kaatuneet ja ne jotka tulevat kaatumaan.

Minulle sopisi näköjään paremmin se kolmas vaihtoehto, "motoristi joka tulee kaatumaan uudelleen". Onneksi tähän mennessä ei ole sattunut mitään vakaavaa pyörälle. Eikä kuskillekaan.

Kerran kaatunu ku kiihdytyksen jälkeen piti hätäisesti polkee jarrua ja lähti takanen alta... Tämä ku olin viikon ajanu cebarilla.

kop kop kop... Vielä en ole kaatunut... Ja sinänsä ei ole myöskään haluja paljon kaatuilla. Vaan miten mahtaa tuo koukuttaminen tuonne radalla vaikuttaa...
lookaround_orig.gif

Viime syksynä nollavauhdissa oikealle kääntyessä. Se vaan meni! Kyllä
mad.gif
! Vähän naarmuja lasikuituun jotka sain piiloon. Mopokin on vaihtunut sen jälkeen.
cool.gif
Tiedän lähes varmasti että nurin menee vielä jossain vaiheessa?
crazy.gif

Kawasaki F6:sella (125cc) mentiin oikein komiasti kaksi volttia kerien ja lopuksi vielä stalderin taitto (vaikeusaste 4,7).
buttrock.gif

Kadulla oon kontannu kaks kertaa. toinen kerta oli tossa tänä keväänä, edellinen kerta 24 vuotta aiemmin piikillä. Crossi pyörällä silmällään sit varmaan miljoonasti, mut niitä ei lasketa. heitin tossa keväällä, et jos menee saman verta eteen päin kun oli edellisestä, niin sit ei olekkaan huolta pitkään aikaan.
wink.gif

Oma pöljäily, 10kmh ja hiekkaa asvaltilla iltapimeällä pihatien mutkassa. Sen verran äkäsesti lähti etunen alta ettei huomannut edes kaatuvansa. Kolmisenkuukautta tuli taukoa ajeluun etananvauhdista.

1. kertaa nurin mp-korttia ajaessa 4 vuotta sitten (meinas lentää hanskat naulaan saman tien) ja 2. kerran viime kesänä Italiassa serpentiinitiellä.

Parkkipaikalla nollavauhdista kyljelleen (oma pyörä) ja endurolla koivuun (kaverin pyörä, onneksi vain minä osuin koivuun)
biggrin.gif

Crossia harrastaneena oon kyntäny naamallani, selälläni, kaatanu pyörän kyljelleen yms..kadulla olen vielä sen suhteen neitsyt ja toivottavasti en sitä menetä
sport05.gif

Back